Weblog 326
In jezelf snijden is superhip!
Nee, grapje. Maar nu heb je al geklikt. Puh. Overigens heeft die titel wel een functie, het is namelijk een zin uit het nummer Lekker Belangrijk van de alom geprezen punkband Heideroosjes. En ik heb het maar weer eens aangezet, voor het typ'n van dit weblogje. Misschien moet ik nu even op enter d...
Bericht op 22 september 2008 geplaatst door Buuze
In jezelf snijden is superhip!
| Auteur | In jezelf snijden is superhip! |
| Elviraniet aangemeld | maandag 22 september 2008 @ 20:07antwoorden OEWW Nice blog!
En stoere foto uiteraard |
| sk8_goth aangemeld | vrijdag 3 oktober 2008 @ 17:57antwoorden koel haar dudie !!! |
| Rianneniet aangemeld | donderdag 9 oktober 2008 @ 21:42antwoorden Snijden is niet hip ><'' maar de heideroosjes moet je ook niet serieus nemen |
| heromaniet aangemeld | maandag 16 februari 2009 @ 19:20antwoorden nee hip is het zeker niet maar wat begrip voor wat die mensen
die het meemaken ze zeggen wel het is je eigen keuze maar wie beschermt je der tegen juist niemand niemand en dat zou wel moeten |
| mienniet aangemeld | maandag 8 juni 2009 @ 21:15antwoorden hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
| ashleyniet aangemeld | vrijdag 19 juni 2009 @ 12:17antwoorden ik snij mezelf maar het geeft me een goed gevoel.
als ik het heb gedaan vinden mijn vriendinnen dat niet leuk maar ik heb er dan zelf wel een beter gevoel bij. ik voel me dan rustiger en denk minder na over me problemen, dan concentreer ik me alleen maar op de pijn in me arm en op de snee |
| ashleyniet aangemeld | vrijdag 19 juni 2009 @ 14:27antwoorden hooii |
| jwzniet aangemeld | maandag 14 september 2009 @ 19:44antwoorden ik snij mezelf ook
ik doe dat omdat ik problemen heb en als ik me dan snij" vergeet ik alles in een keer later denk ik er wel over na maar niet meer zoveel als eerst het geeft me een goed gevoel omdat te doen later denk ik had ik het maar nooit gedaan want littekens blijf je houden iedereen vraagt wat ik heb gedaan maar bijna niemand zal het egte antwoord weten |
| blubdaariseengoudvisniet aangemeld | woensdag 16 september 2009 @ 22:15antwoorden snijden is wel hip, duh.
ik snijd mezelf ook, wat is daar mis mee ._. blablabla door snijden voel ik me minder k*t. okay, begrepen? xD |
| ikbenhetniet aangemeld | donderdag 17 september 2009 @ 19:46antwoorden ik weet niet wat jullie hier hip aan vinden hoor. maar ik snij mezelf en ik voel me der echt niet hip door. overigens weet niemand het en houd ik t liever voor mezelf. het is een manier van afreageren en niet een manier om aandacht te vragen. |
| WTFniet aangemeld | zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:12antwoorden ik snap egt niet dat mensen dat doen hoor dat zelfverminken. k vind het ook ckr niet hip en met al die littekens kan je nooit meer een leuk shirtje met spaghettibandjes aan zonder dat iedereen vraagt hoe je er aan komt : |
| anoniemniet aangemeld | maandag 19 oktober 2009 @ 14:52antwoorden het is niet grappig en ook niet normaal om mensen zo telokken mijn vriendin snijdt zich en dat doet ze omdat ze niet wordt gerespectteert en daar mag nie om galacchen worden of nee gespot |
| Feeniet aangemeld | dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:44antwoorden Hallo mensen die zichzelf snijden,
Ik snap wat jullie bedoelen. Je snijd jezelf als je je k*t voelt en dan voeltt ineens heel fijn. Maar niet voor lang, want dan voel je je ineens heel dom dat je t hebt gedaan. Iemand die ik ken deed t ook en heeft God leren kennen. Echt waar serieus, wij hebben voor hem gebeden en nou doet ie t niet meer! Dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen te gebeuren, maar echt ik weet zeker dat God helpt. Vraag t maar is. t klinkt misschien dom hoor... Maar je kan t proberen. suc 6 ! |
| anoniemniet aangemeld | donderdag 14 januari 2010 @ 14:47antwoorden Waarom 'snijden is hip' ik bedoel als je jezelf snijd moet je daar niet trots op zijn. En als je als titel gaat zeggen dat is hip is gaan mensen t juist meer doen. Snijden is slecht, en je bent trouwens super triest als je op deze site gaat zeggen ' ik snij mezelf wat is er mis mee?' dan zoek je aandacht. Er zijn mensen die échte problemen of stress hebben. Dan moet je niet gaan faken ofzo, want 't is heel kut als je snijd en er niet vanaf komt. De eerste keren heb je het onder controle, maar later niet meer |
| iemandniet aangemeld | zaterdag 16 januari 2010 @ 17:52antwoorden snijden is niet hip maar.. ik voel me er beter door ik heb namelijk vaak ruzie met mijn ouders en dan wordt ik eerst heel boos en dan snijd ik mezelf dan voel ik me beter maar een minut later wordt ik bang van mezel.f ik ben pas 12 en ik ben gewoon verslaaf iedereen vindt dat ik het aan een meester op school moe vertellen maar wat kan hij met mijn problemen en dalijk komen me ouders er achter..... ik snijd ook op me benen als ik het op me handen doe dan zien ze het gelijk... ik wordt soms helemaal gek van mezelf ik kan er niet meer tegen!!!!!!!
ik ben alleen 1 keer uitgeschoten op me been zit nu een super grote wond en is wel moeilijk omdat niet te laten zien aan me ouders ze merken het tog wel.. ik ben 24'7bang... er zijn nu al veel vrienden die het weten en ik maar hopen dat als ze bij mij thuis zijn dat ze zich dan niet verspreken...' maar alsjeblieft waarom snijden in jezelf is hip dat is het NIET!!! een meisje met problemen |
| Mandyniet aangemeld | dinsdag 16 februari 2010 @ 23:11antwoorden een vriend van me snijd zich zelf. ik heb het een poosje gedaan en ben er mee gestopt. maar ik ga kapot omdat ik zie dat hij zichzelf kapot maakt.
kan iemand helpen?? Mandy |
| Marioniet aangemeld | zondag 7 maart 2010 @ 20:02antwoorden Degene die zichzelf snijden hebben hulp nodig. Zolang dat niet wordt ingezien heb je een probleem. Mijn dochter heeft net verteld dat ze het ook doet. Als ouder voel je dat je hebt gefaald. Maar kinderen die zichzelf snijden hebben echt hulp nodig!!!!!!! |
| ikgeefomheeldewereldniet aangemeld | zaterdag 27 maart 2010 @ 20:26antwoorden Jeejtje snijden stoer? het is echt slecht voor je
stel je eens voor dat je een ader raakt dan laat je , je ouders in de steek je vrienden en de mensen die van je houden natuurlijk heb je soms wel een kut leven of een kut gevoel maar wat kun je daaraan doen ga naar een vriend of vriendin of iemand die je goed kent en lucht daar je hart uit. Ik heb dat soms ook wel maar snijden nee toch. mijn tip: Doe het niet. AUB. |
| xDniet aangemeld | vrijdag 9 april 2010 @ 20:43antwoorden hoeso hip?!?! ik doe het zelf ook.. maar ik schaam me er een ongeluk voor.. nooit aan beginnen.. |
| missanoniemniet aangemeld | maandag 19 april 2010 @ 21:03antwoorden Het is echt neit hip als je jezelf snijd ik doe het ook wel eens maar ik ben er echt niet trots op alleen de pijn die je voelt is op dat moment minder erg dan de pijn van binnen
en denk niet dat het stoer of hip is want dan snijd je volgens mij om de aandacht |
| carloniet aangemeld | dinsdag 20 april 2010 @ 20:10antwoorden die naam slaat egt nergens om dude'snijden is hip'!
problemen ermee dat mensen zich zo rot voelen. dat jij miss een leuk leven hebt geeft het jouw nog niet het recht om anderen mensen af te kraken. nog over dit onderwerp, this natuurlijk niet hip, maar mensen kunnen hun pijn daardoor weghalen. en.... je kan je beter snijden dan lekker roken en drugs gebruiken. tip voor snijders: pas op voor aders |
| carloniet aangemeld | dinsdag 20 april 2010 @ 20:19antwoorden nog 1 tip voor niet-snijders: ga liever niet beginnen |
| joukaaniet aangemeld | zaterdag 1 mei 2010 @ 20:13antwoorden zeg ik weet niet wat sommige nietsnijders of nepsnijders, denken. maar jezelf verwonden is niet hip, stoer of cool. geloof mij maar, ik probeer nu al 3kwart jaar er van af te komen, maar dat lukt dus niet. dus de gene die denken dat het lang leve de lol. heeft het mis, want jullie armen wilen er niet zo uit zien als die van mij.
BEGIN ER NOOIT AAN!!!!! |
| Esther 96niet aangemeld | donderdag 1 juli 2010 @ 23:18antwoorden Ik heb mij zelf op mijn wang en pols gesneden, en ik zeg je ik heb echt spijt.. Voor al van mijn wang, en morgen moet ik naar school.. Maar ik kon het echt even niet meer aan.. Ik zag glas liggen ergens op de grond dus toen heb k dat gedaan! Nu durf ik eigenlijk niet meer te slapen en naar school.. Shit.. Voor mij overig de eerste keer dat ik het heb gedaan.. Het voelde wel goed, ik bedoel ik denk niet meer aan mijn problemen.. |
| Anoniemniet aangemeld | donderdag 8 juli 2010 @ 00:52antwoorden Ik snij mezelf ook en het is zeker niet hip ofzo -.-
T voelt alleen goed omdat het me mijn problemen even laat vergeten. Begin er nie aan please want je leeft elke dag weer met de angst dat iemand het ontdekt en ik kan nu ook geen rokjes aan omdat iedereen anders nu al die snijwonden op me benen ziet HET IS NIET HIP. Begin er aub niet aan. Xx' een wanhopig meisje dat zich schuldig voelt |