het derde terras
| Auteur | het derde terras |
| melanie aangemeld | vrijdag 19 maart 2010 @ 18:28antwoorden toch maar eens een poging doen.
een aantal jaar geleden was er altijd een heel gezellig topic op de jrbsite waar volop onzin gespamd kon worden.. Omdat ik vandaag zag dat dit onder het artikel van 2nd ook behoorlijk goed ging besloot ik het topic maar weer eens te openen. dus.... alle onzin dump je hier! En dat het maar gezellig mag worden. ... |
| melanie aangemeld | vrijdag 19 maart 2010 @ 18:29antwoorden trouwens... Hebben wij geen filmpjes meer van zingende jrbleden? ... |
| JurgenF webmaster | vrijdag 19 maart 2010 @ 18:33antwoorden Laten we die maar achterwege laten Wat ik jullie wel kan aanbieden... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0[/youtube] Wat! Is dit geen imageboard? |
| melanie aangemeld | vrijdag 19 maart 2010 @ 18:37antwoorden ... |
| melanie aangemeld | zaterdag 20 maart 2010 @ 12:57antwoorden en......
hoe was de (karaoke) 2nd ? ... |
| Marijeniet aangemeld | zaterdag 20 maart 2010 @ 17:15antwoorden de karaoke 2nd was natuurlijk weer gezellig!
wel jammer dat er niet zo veel rock of metal optrad, |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 22 maart 2010 @ 08:53antwoorden 'Ich habe es nicht gewusst' |
| melanie aangemeld | maandag 22 maart 2010 @ 10:21antwoorden Tsjah... vervangde cyberzolder zoeken en het karaoke-event opzetten! Jurgen de apparatuur, Marije de drank, Pascal de snacks ? ... |
| JurgenF webmaster | maandag 22 maart 2010 @ 18:20antwoorden LIVING DOLL Wat! Is dit geen imageboard? |
| melanie aangemeld | dinsdag 30 maart 2010 @ 15:00antwoorden (tip)
OV- Chipkaart gekraakt De ov-chipkaart is opnieuw gekraakt. Reizigersvereniging Rover kwam erachter dat als de kaart wordt ingesmeerd met cementlijm de poortjes van de metro wel opengaan maar geen geld wordt afgeschreven. Al eerder was gebleken dat het mogelijk was om de kaart te kraken. Rover weet niet hoe het kan dat door de lijm de poortjes openen ... |