Wist je dat... Julia dringend een bril nodig heeft

wat vind jij van de partij van de vrijheid?

Auteurwat vind jij van de partij van de vrijheid?
marije jongerenraad
zaterdag 6 juni 2009 @ 17:14antwoorden
wat vind jij van de partij van de vrijheid?
vind je de ideën van geert wilders goed of juist helemaal niet?

de mening van geert wilders:

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland. Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden. Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen." Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”

wil je meer over de mening van geert wilders weten ga dan naar: http://www.watwilwilders.nl/

geef hier je menig en disscusieër mee!:
Bjorn wannabe
zaterdag 6 juni 2009 @ 17:16antwoorden
Heey Marije,

Ik zou nog wel even verwijzen naar een link of iets dergelijks bij de meningen van geert Wilders
marije jongerenraad
zaterdag 6 juni 2009 @ 17:19antwoorden
bedankt voor de tip! ik heb er een link bij geplaatst
Bjorn wannabe
zaterdag 6 juni 2009 @ 17:20antwoorden
Ik heb het gezien
Geert Wildersniet aangemeld
zondag 21 juni 2009 @ 21:39antwoorden
Ik vind het ge-wel-dig.
melanie aangemeld
maandag 22 juni 2009 @ 14:32antwoorden
Wat vindt jij er van Marije?

...

marije jongerenraad
maandag 22 juni 2009 @ 14:58antwoorden
ik vind dat hij ongelijk heeft, en iedereen in hun waarde moet laten
rode dirkniet aangemeld
woensdag 16 september 2009 @ 23:51antwoorden
Een stem op Wilders is een steunverklaring aan het facisme
Pussycatniet aangemeld
donderdag 4 maart 2010 @ 19:51antwoorden
ik vind dat het een enorme klootzak is
bryan antifaniet aangemeld
vrijdag 5 maart 2010 @ 08:37antwoorden
ik ben het 100% procent met je eens anti fascist anti wilders !!!!!!
Joseph aangemeld
dinsdag 16 november 2010 @ 19:38antwoorden
lol het gaat in post 1 al over Geert. topic was wat vind je van de PVV.
Nou het is heel simpel. Ze hebben de verkeerde naam gekozen.
Ze hadden beter zichzelf Partij van de Veiligheid kunnen noemen.
want tot nu toe is het enige nuttige wat ze hebben gezegt geweest op gebied van blauw op straat en algemene veiligheid.
Iets wat trouwens een hoop van die 'vrijheid' blijkt te doen ontnemen.

Alle andere meningen die ik draag over Wilders en zijn partij laat ik even doen. Anders wordt het een mega lange post
someoneniet aangemeld
zaterdag 5 november 2011 @ 17:51antwoorden
Hij is heel erg in hokjes-denkend.
remonniet aangemeld
maandag 28 november 2011 @ 19:54antwoorden
die geert heeft wel gelijk met die moslims de bek los tot aan de oren maar aanpassen hoo maar hoe zit het met ons nederlandstalige lied ik luister graag naar
piratenzenders maar door die wilders en rutten ik heb wel eens het idee op een kleine afwiijking na maar laat alste blieft mij genieten van die piraten
mijn gezondheid is al niet best en ik geniet van deze muziek dus die nsb van het A.T mag lijden dat ze ontploffen pak de grote jongens maar eens aan die die belasting ontduiken en alle zzp ik zie alles om me heen steeds groter worden terwijl ik zeker weet dat ze de boel bedonderen maar ook dan houd geert zijn mond of zit geeert ook in het complot ben bang van wel dus ga eindelijk eeens aan het werk pvv !!!!!!
remonniet aangemeld
maandag 28 november 2011 @ 22:40antwoorden
die geert heeft wel gelijk met die moslims de bek los tot aan de oren maar aanpassen hoo maar hoe zit het met ons nederlandstalige lied ik luister graag naar
piratenzenders maar door die wilders en rutten ik heb wel eens het idee op een kleine afwiijking na maar laat alste blieft mij genieten van die piraten
mijn gezondheid is al niet best en ik geniet van deze muziek dus die nsb van het A.T mag lijden dat ze ontploffen pak de grote jongens maar eens aan die die belasting ontduiken en alle zzp ik zie alles om me heen steeds groter worden terwijl ik zeker weet dat ze de boel bedonderen maar ook dan houd geert zijn mond of zit geeert ook in het complot ben bang van wel dus ga eindelijk eeens aan het werk pvv !!!!!!
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s