Het grote baal topic
| Auteur | Het grote baal topic |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 31 december 2009 @ 15:15antwoorden Ja, ze moesten weten waar mijn hypo's vandaan komen. Ze moesten testen of ik te veel insuline aanmaak en dat kan alleen als je bloed afneemt terwijl je in een hypo zit. Ik mocht niet eten dus. Best irritant, je mag niet roken, niet eten en alles wat je op tv ziet zijn rokende en etende mensen. Maar ik heb het weer overleefd. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 2 januari 2010 @ 10:27antwoorden En hebben ze enige antwoorden na je dag zonder eten te zetten? 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | maandag 8 februari 2010 @ 17:09antwoorden Ja, dat hebben ze zeker! Ik moet nu naar Rotterdam, ze zijn er echt van overtuigd dat er iets goed mis is met me. Ik zal me wel even geestelijk moeten voorbereiden, ik zal opnieuw de hongerproef moeten doen, al mijn piercings moeten uit voor de MRI en ze gaan met een slangetje in mijn keel om een echo te maken vanuit mijn maag. Wordt nog smakelijk. |
| De_Kanarie wannabe | zondag 2 mei 2010 @ 18:41antwoorden Nou, ik ben geopereerd hoor. Heel leuk allemaal, kan geen hypo's meer krijgen enzo. En toen kwam het abces in mijn buik. Ik ben nu thuis en zit nog steeds met zo'n teringdrain in mijn buik. |