Het grote baal topic
| Auteur | Het grote baal topic |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 2 mei 2007 @ 16:42antwoorden Auw! |
| melanieniet aangemeld | woensdag 2 mei 2007 @ 18:40antwoorden ik baal!!
er zit een wespennest in ons huis, er zitten meer dan 40 wespen boven. heb ik eindelijk mijn kamer ( na de verhuizing) kan ik er niet meer in!!!!! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 2 mei 2007 @ 19:28antwoorden
Pally, welcome in the club for old men with bad knees 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Pundertje begeleider JRB | woensdag 2 mei 2007 @ 19:37antwoorden nou nou welkom nogal liefst, heb het liever niet hoor. Werk veel liever dan thuis zitten. haha. depunder.net |
| De_Kanarie wannabe | donderdag 3 mei 2007 @ 16:17antwoorden Herkenbaar Ik ben er al achter, net naar de bank geweest. Ze hadden mijn pas geblokkeerd op een een of andere niet-traceerbare reden, maar dat is alweer verholpen gelukkig. Vanaf morgen kan ik hem weer gebruiken! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 3 mei 2007 @ 19:56antwoorden Dit keer in elkaar gezakt voor de supermarkt, behandeld door een trauma ambulance en me fiets is teruggebracht door de politie. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 18 mei 2007 @ 16:45antwoorden Ik heb alleen dit te zeggen:
BLEGH. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 18 mei 2007 @ 18:49antwoorden 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 24 mei 2007 @ 10:30antwoorden Ik baal ergens, ik heb gewoon nauwelijks geslapen en ik moet zoveel doen vandaag!! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Vivian aangemeld | maandag 11 juni 2007 @ 10:30antwoorden Ik baal ook want ik sta stijf van de stress en zenuwen en vrijdag stort ik in omdat ik al nachtenlang niet slaap en die stress mijn moeheid tegenhoudt (elk nadeel heb z'n voordeel). Wie dit leest is gek. |
| Vivian aangemeld | dinsdag 12 juni 2007 @ 05:37antwoorden
Het wordt alleen maar erger? Wie dit leest is gek. |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 12 juni 2007 @ 12:18antwoorden Nog vier dagen, daarna kan je instorten Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Wouter aangemeld | dinsdag 12 juni 2007 @ 14:53antwoorden leuke instelling is dat |
| De_Kanarie wannabe | dinsdag 12 juni 2007 @ 15:20antwoorden |
| Mrijk aangemeld | woensdag 13 juni 2007 @ 11:25antwoorden
Zo denk ik ook altijd hoor, als ik stress heb. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 13 juni 2007 @ 15:39antwoorden Ik baal dat ik niet mijn USB stick kan vinden na een uur zoeken! Zeer frusterend, alleen de muziek op de achtergrond maakt het een beetje goed. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Timniet aangemeld | vrijdag 6 juli 2007 @ 16:59antwoorden Nog even dan moeten we weer in de bus naar het vliegveld. En de beelden van nat Nederland moedigen echt niet aan om terug te komen. Hier is het warm, 32 graden vandaag.
BAAL |
| Buuze aangemeld | zaterdag 7 juli 2007 @ 08:48antwoorden Ik ben het achterste stukje van m'n mp3-speler kwijt en ik moet dat hebben want vandaag moet ik mijn COMPLETE mp3 inleveren bij een niet nader te noemen winkel om een nieuwe te krijgen Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | vrijdag 13 juli 2007 @ 19:23antwoorden Pffff.... Ik word hopelijk NOOIT MEER VERLIEFD... Helaas gebeurt het wel |
| Joseph aangemeld | dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:44antwoorden m'n muis haar batterijen zijn op |
| Joseph aangemeld | donderdag 27 september 2007 @ 00:44antwoorden
en nu krijg ik m'n nieuwe forum avatar niet goed |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 10 oktober 2007 @ 23:02antwoorden Ik heb gewoon chronische PMS. Ben al de halve dag om onverklaarbare redenen strontsjacherijnig. Mijn rug doet zeer, echt veel slaap heb ik ook nog niet gehad, ik zit in de ziektewet, mijn baas kan ik wel SCHIETEN, een of andere mongool misbruikt mijn naam en het ergste is nog wel dat de lolbroek ONTZETTEND veel typfouten maakt (Iets waar ik ABSOLUUT niet tegen kan als kommaneuker zijnde), gewoon AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!! Krijg een poepbroek ofzo. |
| De_Kanarie wannabe | zaterdag 26 december 2009 @ 15:09antwoorden Voor het eerst baal ik eens niet. Het gaat nu eindelijk best wel goed, vreemd genoeg... Ik heb wel een algeheel kutjaar gehad. Vorig jaar in september is mijn moeder overleden, in mei raakte ik mijn baan op hele smerige wijze kwijt, in augustus was ik bijna dood, ga zo maar door. Maar door al deze gebeurtenissen weet ik nu wel wat me te doen staat. Voor het eerst kan ik het ook georganiseerd oppakken.
Heb ik toch weer wat geleerd. Je kunt balen en je gigantisch kut voelen, maar uiteindelijk trek je er toch lering uit.... |
| De_Kanarie wannabe | maandag 28 december 2009 @ 10:18antwoorden Ik mag vandaag niet eten, roken en drinken. En uiteraard zie je dan op tv alleen maar etende en rokende mensen voorbij komen. Nou ja, het is voor een goed doel... Grrr. Ik heb honger. |
| Elvira jongerenraad | dinsdag 29 december 2009 @ 01:03antwoorden
Ow vertel? Goed doel? |