Goth's
| Auteur | Goth's |
| Chrisz aangemeld | vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:01antwoorden Ik snap niet wat mensen toch tegen gothic's hebben. Ik persoonlijk ben kakker, maar ik ga liever met goth's om dan met andere kakkers. Mijn "groepje" op school bestaat ook uit: 3 goth's, 2 alto's, 1 kakker, en ik. Dus hier een vraag: Wat is er nou zo erg aan gothic's? |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:47antwoorden Ik denk dat het veel te maken heeft met vooroordelen. Vandaar dat wij ook met het subculturenproject ons hebben gericht op feiten. Om te zorgen dat mensen een goed beeld krijgen wat Gothic zijn nu precies is, zodat de vooroordelen verminderen. Want je kunt ze natuurlijk nooit totaal laten verdwijnen. Maar iedere goede stap helpt. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:27antwoorden Waarom moet je eigenlijk per se in een hokje gestopt worden tegenwoordig? Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Vivian aangemeld | dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:02antwoorden
Doe niet zo alto. Wie dit leest is gek. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 30 augustus 2006 @ 15:32antwoorden Vivian, wat lig jij toch dwars. Ik vind dat jij behoorlijk loop te emo-en! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Mrijk aangemeld | zaterdag 2 september 2006 @ 20:11antwoorden
Ik wil niet in een hokje Streef onbekommerd naar het ideale. |
| zjanien aangemeld | zondag 8 oktober 2006 @ 14:29antwoorden Ik heb mn eigen hokje |
| Mrijk aangemeld | zondag 8 oktober 2006 @ 15:00antwoorden Kamer heet zoiets. Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Vivian aangemeld | zondag 8 oktober 2006 @ 21:54antwoorden Of kot. Ik heb een kot namelijk. Wie dit leest is gek. |
| Joseph aangemeld | zondag 22 oktober 2006 @ 20:29antwoorden Dat zij de gedetineerde ook laatst.. Ik wil niet in een hokje..
niw, de offtopicgehalte is vanouds weer behoorlijk hoog >< |
| Mrijk aangemeld | dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:13antwoorden Ja, als ik niets te zeggen heb over goths enzo, maar wel over hokjes... zÈg! Da's toch best wel niet offtopic? Goth is een hokje en het gaat over hokjes. Daarna begint Vivian over kotten. Dus Vief heeft het gewoon gedaan Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Emiel aangemeld | dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:22antwoorden
JIJ begon over kamers |
| Vivian aangemeld | woensdag 25 oktober 2006 @ 16:25antwoorden
Je bent zojuist gedisst door mijn broertje met precies hetzelfde arugment wat ik wilde aanhalen. Wie dit leest is gek. |
| Mrijk aangemeld | zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:12antwoorden Dat heet familieband. Enne.. ik begon ook over hokjes Streef onbekommerd naar het ideale. |
| Emiel aangemeld | zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:55antwoorden
Familieband? Huh? Af en toe hË |
| Melis_666niet aangemeld | zondag 5 november 2006 @ 15:48antwoorden Ik zelf noem mijzelf niet graag gothic, maar zo word ik wel genoemd en kom ik over, wat is er mis mee? niets toch? laat iedereen gewoon zijn wie die is en wil zijn. Ga niet je persoonlijkheid faken, wees jezelf. |
| Sorayaniet aangemeld | woensdag 21 februari 2007 @ 05:29antwoorden ja ik wordt ook gothic genoemt door anderen omdat ik graag metalrock luister zoals evanescence en within temptation en ja ben ook niet echt de grootste fan van het leven en zwart is inderdaad me lievelingskleur zijn dan nou kenmerken van een gothic maar ik ben marokkaans en veel marokkanen zouden het maar raar vinden een marokkaanse gothic? |
| Sorayaniet aangemeld | woensdag 21 februari 2007 @ 06:01antwoorden en oo ja ook flyleaf als jullie die band kennen http://www.youtube.com/watch?v=XvMUvPfcL1s kunnen jullie ff een kijkje nemen
Shoegazer Muziek met simpele (vaak gesampelde) drumpatronen, en ruizige gitaaren, die op extreme manieren verdronken zijn in effecten. Vaak met zangeressen die ijl en dromerig zingen. De muziek is noisy, maar ook heel relaxed en slaperig. dit had ik gelezen bij gothic-nederland.nl en flyleaf is volgensmij ook zo een band luister ik dus toch wel gothicmuziek? |
| Buuze aangemeld | woensdag 21 februari 2007 @ 11:29antwoorden flyleaf = cool, maar ik vind het geen gothic eigenlijk.. eerlijkgezecht is "gothic" opzich geen muzieksoort denk ik, gothics en wat er op lijkt luisteren voor een groot deel van heavy metal naar hardcore naar elektro naar punkrock, ik bedoel maar.
wat is mijn hokkie eigenlijk? Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | woensdag 21 februari 2007 @ 16:02antwoorden hokjes.... ik denk niet zo graag in hokjes. we zijn allemaal uniek in ons soort... |
| Plumniet aangemeld | zondag 4 maart 2007 @ 10:58antwoorden Het is GOTH. Er is niks mis met goths, ze luisteren alleen goede muziek.
@ De_Kanarie: Alto's zijn niet zo uniek hoor. @ Buzze: Wat zwam jÌj nou weer. Je bent geen goth als je geen gothic muziek luisterd. Punt. Dat is precies het zelfde met punks en metalheads, het ligt aan de muziek. Kleding associeerd 't geheel alleen. Wikipedia menschen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_(subcultuur) |
| Buuze aangemeld | zondag 4 maart 2007 @ 21:46antwoorden
niet om vervelend te doen, maar je moet wel lezen wat mensen zeggen e.d. wat jij zegt heb ik nooit beweerd, en zal je van mij ook niet horen. ik zei dat specifieke gothic muziek niet bestaat VIND IK. niet dat gothic niet bestaat of dat gothic zonder de muziek wel bestaat. leer eerst maar eens mijn naam goed te spellen, en reacties goed te lezen. vind het goed van je dat je hier aan mee doed e.d., dat je actief bent, maar niet over zwammen enzovoorts beginnen want dat zijn in de eerste plaats paddestoelen en is als werkwoord zo verkeerd gebruikt. Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | maandag 5 maart 2007 @ 15:52antwoorden mee eens. en inderdaad, Alto's zijn niet zo bijzonder. maar ieder mens is weer uniek in zijn soort. jeez, gaan we nou een wedstrijdje doen welke subcutuur het bijzonderst is??? |
| Buuze aangemeld | maandag 5 maart 2007 @ 18:26antwoorden Ja cool man, ik ga voor de Maartjes. Make it count. |
| De_Kanarie wannabe | maandag 5 maart 2007 @ 19:23antwoorden ik doe met je mee maar ik ga ook voor de Noah's, interesse in een fusie? |