Foto 11463
Ook onder gothics is automutilatie een voortdurende bron van grote hilariteit.
| Auteur | Ook onder gothics is automutilatie een voortdurende bron van grote hilariteit. |
| Joenemeloen aangemeld | zondag 22 maart 2009 @ 22:02antwoorden ben ik dat niet
ja, volgens mij wel Bij twijfel, gebruik C4 |
| Mitchniet aangemeld | zondag 22 maart 2009 @ 22:22antwoorden neej jeroen da ben ik,
mijn knokkel is kapot (dat roodje vlekje)de nagel van me ringvinger is beetje blauw |
| BEEEHniet aangemeld | zaterdag 28 maart 2009 @ 10:25antwoorden ge-ni-aal ! |
| Geezniet aangemeld | zaterdag 16 mei 2009 @ 20:27antwoorden Dit is echt heel erg dom als je aan automutilatie doet |
| Doityourselfniet aangemeld | donderdag 25 juni 2009 @ 17:41antwoorden Het is niet heel erg dom als je aan zelfbeschadiging doet. Het is pas dom als je die mensen niet wilt helpen-ondersteunen! |
| Trytobenormalniet aangemeld | zondag 5 juli 2009 @ 18:07antwoorden Wat zijn jullie erg. Weet je wel wat dit met mensen doet die, net als ik, zich serieus wel beschadigen. En níet om al die kloten aandacht! |
| Casper Het Spookjeniet aangemeld | donderdag 16 juli 2009 @ 20:58antwoorden Hmm.. met identiteitsbewijzen lukt het ook hoor. |
| ikkeniet aangemeld | zondag 26 juli 2009 @ 12:36antwoorden wat een zieke reacties zijn dit als je wilt kan je met bijna alles automutileren maar moet je het daar op deze manier met elkaar over hebben? ga eerder hulp zoeken voor je problemen waarom je het doet! |
| elckeniet aangemeld | zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:10antwoorden
dat is niet altijd dom, het is gewoon een opluchting, dat zal je nioet begrijpen als je dat niet doet natuurlijk |
| meniet aangemeld | donderdag 10 september 2009 @ 20:56antwoorden omg jullie zijn echt sneu |
| ju swie anoniemniet aangemeld | maandag 12 oktober 2009 @ 13:56antwoorden ik vind niet dat jullie zo over automutilatie moeten doen, het is een serieus probleem! daar moet niet lacherig over gedaan worden |
| dragonaniet aangemeld | donderdag 22 oktober 2009 @ 08:54antwoorden ja inderdaad, ik snap niet waarom iedereen er zo idioot om doet. btw, "Ook onder gothics is automutilatie een voortdurende bron van grote hilariteit.". waar heb je dit dan vandaan? is niet zo en slaat nergens op. het staat los van gothic hoor |
| Irisniet aangemeld | maandag 16 november 2009 @ 23:15antwoorden Ghehe jullie vinden et dom
ik begrijp et voledig ik heb et ook gedaan ik had zelfmoordpogingen snijden me vuisten kapot slaan. En dit had best wel een rede me beste vriend overleed. en door mezelf pijn te doen vergat ik de pijn van al het andere dus FU als je et niet steunt et is namelijk niet altijd om aandacht maar ook een verslaving om al et andere te vergeten |
| kainiet aangemeld | dinsdag 17 november 2009 @ 14:05antwoorden Pijn is dé leidraad van mijn leven. Zowel positief als negatief. Het geeft me troost, maar is wel verslavend. Het geeft me een gevoel dat ik nog leef. Ook al is het een manier om mezelf te straffen. |
| now wayyniet aangemeld | donderdag 17 december 2009 @ 19:23antwoorden kvind dit egt zo erg , mense di dit doen stop er mee . dat is geen oplossing om je te straffen ik vind het dom heeeeeeeeeeeeel dom ! |
| lotniet aangemeld | zaterdag 19 december 2009 @ 16:10antwoorden zelfverwonding is een serieus probleem,ik doe het nu al 6 maanden,mezelf erg snijden,ik probeer te stoppen,maar de drang is te erg aanwezig,het laat lelijke littekens na,
maar het heeft een goed gevoel,een ontlating na alles wat ik heb meegemaakt. |
| Elniet aangemeld | zaterdag 19 december 2009 @ 21:43antwoorden ik sny mezelf ook
ik eb geprobeerd om te stoppe maa da lukt ni de pyn geeft gwn een goed gevoel maa tegelyk ook ni et is moeilyk om zulke littekens te verberge voo andere mense zeker als je 13 bent |
| emogirlniet aangemeld | dinsdag 12 januari 2010 @ 18:17antwoorden hey, ik doe het al sinds begin brugklas.
ik kan niet stoppen. ik ben steeds op zoek naar nieuwere mogelijkheden. het is gewoon fijn. mn moeder haat me. |
| Timniet aangemeld | vrijdag 26 februari 2010 @ 14:00antwoorden Doe focking normaal? als je je zelf in je poten loopt te snijden, ben je in mijn ogen: ZIEK IN JE HOOFD. ga weg met het voelt fijn.. dat klopt toch niet? en ga niet zeggen het lucht op blablabla ik vind zo snel je dit doet je heeeeeeel snel met je ouders moet gaan praten en met meerdere mensen want ik geloof best dat dit diep zit maar nogmaals doe je het: dan ben je echt letterlijk en figuurlijk Ziek in je hoofd..
pz out.. |
| xxkniet aangemeld | donderdag 4 maart 2010 @ 01:30antwoorden Kneus. |
| markniet aangemeld | woensdag 10 maart 2010 @ 23:10antwoorden @EI ik heb precies hetzelfde probleem
|
| sad personniet aangemeld | zaterdag 13 maart 2010 @ 20:03antwoorden heey mensen,
ik snap jullie allemaal heel goed.. Xx |
| Kimniet aangemeld | zondag 14 maart 2010 @ 15:00antwoorden Het is echt erg dat mensen als Tim en voorgaanden het op zo'n manier bekijken...
Ze snappen gewoon niet dat het letterlijk een verslaving is... Ooit gehoord van Endorfine??? En enig idee wat een verslaving inhoudt? ze bergijpen gewoon niks van AM, dus laat ze gewoon hun bek houden, stelletje losers! |
| Clareniet aangemeld | donderdag 18 maart 2010 @ 19:28antwoorden jijdikf |
| Clareniet aangemeld | donderdag 18 maart 2010 @ 19:32antwoorden Mensen die dit doen komen r neit zomaar vanaf. Je moet eerst hulp hebben in je eentje is het moeilijk op van een mes af te blijven om er vervolgens mee in je arm te snijden! Als je zoiets hebt moet je op mensen afstappen en de gene die je vertouwd die magmoet je het zeggen. Zo dat die gene je kan helpen. En ik weet dat het fijn kan zijn. Maar zoek hulp om r af te komen want voor je t weet snijd je op het verkeerde plaats!!! |