Artikel 565
Rouvoet laat gemeenten inspraak jongeren meten
Gemeenten gaan vanaf volgend jaar meten hoeveel inspraak jongeren hebben op het beleid. Het ministerie voor Jeugd en Gezin betaalt mee aan de ontwikkeling van een meetinstrument voor jeugdparticipatie, dat aan het eind van dit jaar klaar moet zijn.
Artikel op 15 juni 2009 geplaatst door Bjorn
Rouvoet laat gemeenten inspraak jongeren meten
| Auteur | Rouvoet laat gemeenten inspraak jongeren meten |
| marije jongerenraad | maandag 15 juni 2009 @ 16:06antwoorden borssele???
het is tog borsele!!!!! |
| Bjorn wannabe | maandag 15 juni 2009 @ 16:16antwoorden spellen is ook een vak |
| marije jongerenraad | maandag 15 juni 2009 @ 16:21antwoorden want het dorpje borssele schrijf je toch wel met 2 ss? of ben ik nu verkeerd? |
| Bjorn wannabe | maandag 15 juni 2009 @ 16:25antwoorden dat klopt |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 15 juni 2009 @ 18:23antwoorden Een grote stap voorwaarts. Ik vind het moedig dat Vice-premier Rouvoet zich opstelt als de voedvrouw van een baby (de inspraakmeter) dat eigenlijk zijn wortels al vind van de toen nog zeer progressieve D66 van Hans van Mierlo ten tijden van het Kabinet Den Uyl (1973-1977). Ironisch dat plus minus 37 jaar heeft geduurd voordat nu echt die transformatie er door is. En dat er nu ook ECHT waarde word gehecht aan de mening van de jongeren in elke gemeente in het land, dat de vrijblijvendheid zoals terecht door Rutjes! 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Bassie_Adriaan aangemeld | maandag 15 juni 2009 @ 18:25antwoorden Word gezegd is verdwenen.
(sorry ik drukte iets te snel op verzenden 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Elviraniet aangemeld | donderdag 18 juni 2009 @ 00:06antwoorden Ik heb Rouvoet afgelopen donderdag in echt gezien volgens mij.
Het heeft indruk op me gemaakt. |