Wist je dat... er weer nieuwe wist je datjes moeten komen!

Artikel 540

Uitslagen 2nd InfluenZ 16 januari 2009

Artikel op 17 januari 2009 geplaatst door Wouter

Uitslagen 2nd InfluenZ 16 januari 2009

AuteurUitslagen 2nd InfluenZ 16 januari 2009
Joseph aangemeld
zaterdag 17 januari 2009 @ 16:32antwoorden
De jury beoordeeld kritischer? die vat ik niet helemaal, het is toch een bepaald niveau waardoor je meedoet ana de competitie van 2nd/hooI! Regioruis etc.. als je kritischer beoordeeld moet worden ga je toch als band naar De Zeeuwse belofte ofzo

goed dat de jury sterkere feedback geeft maar uiteindelijk wilt iedereen een beetje winnen

desalniettemin: Golden Coffee & Wooden Shoes gefeliciteerd met jullie overwinningen!!!
Wouter aangemeld
zaterdag 17 januari 2009 @ 17:40antwoorden
Hoi Joseph,

De organisatie heeft niet altijd even veel kennis over bepaalde bandjes. We kijken wel hoevaak ze op hebben getreden maar houden hier niet altijd rekening mee.

De jury houdt hier wel rekening mee aangezien dit deels de potentie van een bandje aantoont. Van een bandje wat 30x heeft opgetreden wordt meer verwacht dan een bandje wat 3x heeft opgetreden.
Buuze aangemeld
zaterdag 17 januari 2009 @ 18:12antwoorden
Pardon maar, Golden Coffee stond vorig jaar ook in de finale van 2nd en Fornax nog nooit, dus zou dat dan verschil moeten maken? Ik vond Fornax bovendien totaal niet saai en te zien aan het publiek en met name de verkoop van hun demo's was ik niet de enige. Tijdens Golden Coffee had ik het halfverwege wel gezien om eerlijk te zijn.

Make it count.

Joseph aangemeld
zaterdag 17 januari 2009 @ 21:34antwoorden
Nee, nee het gaa tom algemene bandervaring. om zo een beetje de potentie te peilen. Een doorgewinterde band zou natuurlijk wel eens eindelijk een set moeten kunnen spelen. Myeah het wordt wel gevaarlijk voor de jury zo (maar het is een verlies-verlies situatie) want als een band 4 maanden bestaat en een hoog potentiele set neerzet maar het is gewoon nog zo rommelig als een vuilnisbelt... wat doe je dan?

Ik ga ervanuit dat de jury een beetje een band zoekt dat zo jong mogelijk al strak in elkaar zit dan.

Ahfijn dat is een manier van beoordelen daar is de jury vrij in. Het heeft als voordeel dat een band eigenlijk altijd wel goeie kritiek krijgt, en als nadeel dat als je met ervaring 2nd wilt winnen je d'r niet komt

cheers!!
a girlniet aangemeld
donderdag 22 januari 2009 @ 16:00antwoorden
GOLDEN COFFEE deed vorig jaar ook mee aan 2nd en zaten doen ook al in de finale en dat is oneerlijk tegenover de andere bands

x
Rickniet aangemeld
zondag 25 januari 2009 @ 21:04antwoorden
Wat een rare reactie! Joseph is gewoon iemand die zich interesseert in beginnende bandjes, ik ben zelf ook 20 en ga regelmatig bij 2nd kijken wat er voor bandjes zijn. Wat hebben 16 jarigen daarmee te maken? En waarom hij een bange lafbek is snap ik ook niet! Vind dat Joseph altijd erg goede reacties heeft, reacties waar je wat mee kan!
Rickniet aangemeld
zondag 25 januari 2009 @ 21:06antwoorden
Daarbij wil ik ook nog even zeggen dat het geluid vergeleken met vorige keer veel beter was! Complimenten voor Tjoonk!
Joseph aangemeld
donderdag 29 januari 2009 @ 01:55antwoorden
yeah thnx Rick!

'Ik vind' is niet met dt, als je me per se zo betweterig wilt vinden waarom vindt je me bang? heb ik ooit laf om iets gedaan?
Wie ben je trouwens? Je heb je naam niet eens ingevult.. laf? bang? etc.?

Ok, dan mijn antwoord op je vraag.
Het is al een verlengde van wat Rick gezegt heeft, ik houd gewoon van muziek.. of je nu jong of oud ben. Ik heb niet veel met de jongerenraad want ik ben van 'buiten de gemeente' anders had ik er ws in gezeten Maar ik heb wel veel met dingen zoals 2nd Influenz.

Verder geloof ik dat muzikanten elkaar opbouwen door te reageren op dingen en soms kritisch te zijn. Ik zie dit veelste weinig in zeeland gebeuren dus vandaar dat ik hier vrij regelmatig reageer

Verder mag je vinden wat je vind.
Tim Roosniet aangemeld
vrijdag 30 januari 2009 @ 20:17antwoorden
Daar sluit ik me compleet bij aan
Niet ingelogd!
inloggen - registreren
:) >:) B) :> :'( :8( :D :k :x :o 8) :( :\ ;) :p >:) :s