Pimping yourself; Tatoeages
| Auteur | Pimping yourself; Tatoeages |
| ice doggniet aangemeld | maandag 21 mei 2007 @ 22:26antwoorden k heb een tattoo op mn arm en daar krijg k geen spijt van er komen er nog meer dus |
| yorbinniet aangemeld | dinsdag 22 mei 2007 @ 18:57antwoorden ik wil ook een tatto maar vind elke keer niks misschien dat een van jullie het weet of laten zetten groetjes |
| kikiniet aangemeld | donderdag 31 mei 2007 @ 11:36antwoorden yo maat ik zit helemaal vol en iedereen zet dat ik er nog meer moet nemen mijn man zegt dat hij sexy vind weet je nog een mooien tatoage??? |
| Steffniet aangemeld | maandag 4 juni 2007 @ 11:01antwoorden Pff,, waarom is het dom dat je tattoo laat zetten??!! heb er zelf ook 2! en krijg er zeker geen spijt van |
| bennyniet aangemeld | woensdag 6 juni 2007 @ 14:25antwoorden ik sta vol tattooss en geen dag spijt van en ik heb nog plaats voor anderen: |
| sylniet aangemeld | vrijdag 8 juni 2007 @ 21:52antwoorden ik heb er zelf vier en er volgen er zeker en vast nog.naam van mijn kindjes.iedereen maakt dat voor zich zelf uit.grtzzz: |
| lallaniet aangemeld | maandag 11 juni 2007 @ 18:38antwoorden hey ik heb ook een tattoo op me enkel en geen spijt er komen er wel meer hoorr |
| Scaniafreakniet aangemeld | maandag 18 juni 2007 @ 13:32antwoorden ik wil een met het logo van scania op m,ijn rug |
| De_Kanarie wannabe | maandag 18 juni 2007 @ 13:40antwoorden Ik had er al 4, nu heb ik vorige week het RHCP-logo op mijn pols laten zetten en dat is vÌjf... |
| boeboeniet aangemeld | zondag 1 juli 2007 @ 17:34antwoorden |
| priscillaniet aangemeld | vrijdag 13 juli 2007 @ 14:52antwoorden zo dan ik wil echt wel een tattoo willen een tribal op me onderrug; |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zondag 15 juli 2007 @ 12:36antwoorden Ik heb een hennep tattoo een paar weken terug in Griekenland laten zetten en ik kan je zeggen, het staat niet echt bij mij.
Bij sommige staat het en bij sommige staat het totaal niet. Ligt ook aan je persoonlijkheid. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| aislinniet aangemeld | dinsdag 18 september 2007 @ 16:09antwoorden ik ben te jong voor een tattoo maar ik wil er zeker een! het liefst een figuur van amy brown. net als piercings, die zijn ook uberchill, ik heb anderhalf jaar een neuspiercing en ik kan niet meer zonder het ding. ik denk dat dat ook bij een tattoo zo is |
| lolemansniet aangemeld | zaterdag 10 november 2007 @ 17:39antwoorden |
| marianiet aangemeld | zaterdag 17 november 2007 @ 02:25antwoorden ik heb nu 2 tattoos en binnenkort de derde, en ja ze zijn verslavend. maar ik vind dat je ze moet zetten voor jezelf en niet voor een ander, maar dat is mijn mening |
| hahaniet aangemeld | vrijdag 23 november 2007 @ 15:39antwoorden |
| de madafackaniet aangemeld | woensdag 28 november 2007 @ 15:56antwoorden tatoeages zal je nu geen spijt van hebben maar w8 maar ltr behlve dan als je van hardcore houd |
| Laura aangemeld | dinsdag 11 december 2007 @ 11:09antwoorden Ik ben nu ongeveer al 7 maanden bezig met mijn perfecte tatoe te tekenen, hij is nog steeds niet af |
| liefniet aangemeld | maandag 28 januari 2008 @ 19:54antwoorden Ik heb die 3 stipjes...alleen bij mij betekend het TEGEN GEWELD
mijn vader heeft het ook en wilde heel graag de zelfde als me vader...daar onder aan die 3 stipjes heb ik mijn vader naam staan in mooie letters..soort dokters hand schrift..verder heb ik mijn broer ze naam..mijn moeders naam en de familie naam achter naam dus....en dat is mango...ben echt van de namen en teksten,alleen ik zet niet zomaar een naam op me lichaam,alleen familie.dus als ik kindjes krijg komen ze ook op me lichaam..wil nu nog een mooie tekst van af me nek tot aan het midde van me rug..maar dan met korte zinnen...dus niet van schouder tot schouder word beetje te veel... |
| eng hihiniet aangemeld | zondag 17 februari 2008 @ 20:23antwoorden |
| Bert Verschoorniet aangemeld | dinsdag 1 april 2008 @ 15:30antwoorden Ik ben nu 48, en was reeds 34 toen ik eventjes de tattoo-koorts kreeg. Ik was zanger in een hardrockgroep, en in die scene werkt de ''fever'' aanstekend. Na in 3 maanden het 1 en ander gezet te laten hebben [door een ''vakman''] kwam het verstand terug. Ik ben van mening dat je deze rotzooi kan missen als kiespijn. Een schrale troost is dat de inkt bij mij onder de korte mouwtjes valt...
Kijk in de tattoo-magazines en je ziet bijna allemaal domme ''vlakke'' gezichten. Als mensen niet kunnen uitblinken in iets positiefs, gaan ze vaak in negatieve zin iets zoeken om op te vallen.... Jongens en meisjes, gebruik je verstand, als je er eenmaal 1 hebt laten zetten, zit je er aan vast! Weghalen is heel moeilijk. Er gaat [zeker bij een meisje-vrouw] niets boven een mooie egale huid. |
| cahrlotteniet aangemeld | dinsdag 15 april 2008 @ 13:21antwoorden en jij bepaalt wat er bij vrouwen nik sboven gaat. nou wordt ie mooi |
| Mijnniet aangemeld | zaterdag 19 april 2008 @ 13:26antwoorden ik heb een tattoe in me lies, mijn eerste letter van me naam, en de letter van me overleden dochtertje als 2de letter! |
| sk8_goth aangemeld | zondag 20 april 2008 @ 11:31antwoorden zoals ze hier uitleggen doet het pijn
niet weini maar ook niet veel. ik wil ook een tatoe maar ik mag niet van me ma niet omdat ik te jong ben maar omdat het voor altijd is en het doet pijn. |
| johnny ruysniet aangemeld | donderdag 12 juni 2008 @ 20:24antwoorden heey mensen ik ben johnny 15 jaar uit en laat een tatoo zetten maar wees wel met je verstand er bij als je hem hebt kan ie er nie meer van af gehaald woorden dus denk eerst goed na of je er een wil |