Wist je dat... Sander zijn poep diploma heeft gehaald

Artikel 347

Naturisme! Juist veel meer dan in je blootje liggen!

Remco heeft de taak op zich genomen om de naakte waarheid boven tafel te halen, letterlijk deze keer! Het artikel gaat namelijk over Naturisme. Heb je altijd al alles willen weten over hoe het fenomeen 'naaktstrand' is ontstaan? Neem dan hier een kijkje!

Artikel op 10 december 2006 geplaatst door Remco

Naturisme! Juist veel meer dan in je blootje liggen!

AuteurNaturisme! Juist veel meer dan in je blootje liggen!
liaan aangemeld
dinsdag 26 december 2006 @ 13:43antwoorden
Jee, weeral iets bijgeleerd.
natuniet aangemeld
maandag 28 mei 2007 @ 07:47antwoorden
Ongebondenheid, vrijheid, geen "knellende" banden (materieel of sociaal), niets dan zo je bent, gelijkwaardigheid, verbondenheid door naaktheid, atmosfeer voelen enz. enz.
basniet aangemeld
woensdag 4 juli 2007 @ 17:17antwoorden
sexisties
Florianniet aangemeld
woensdag 18 juli 2007 @ 23:34antwoorden
Naturisme is puur natuur en er is niets mis mee!
probeer het zelf eens
crisniet aangemeld
zondag 12 augustus 2007 @ 15:52antwoorden
nog nooit geprobeerd maar het trekt me wel maar goed eerst maar eens verder bestudeeren.
jaapniet aangemeld
dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:44antwoorden
er gaat niets boven bloot zonnen
Sushieniet aangemeld
woensdag 22 augustus 2007 @ 12:11antwoorden
Ik ga dat dus echt nooit doen (later misschien wel maar daar wil ik niet aan dnken)
Thijsniet aangemeld
zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:50antwoorden
Jaren lang heb ik naakt in de zon gezeten, dat mag jammer genoeg niet meer, ik heb nl huidkanker. Maar het was geweldig dat naakt, nooit een natte zwembroek.
Noah At Workniet aangemeld
vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:24antwoorden
..... En wat is hier de functionele meerwaarde van?
anoniemniet aangemeld
donderdag 20 september 2007 @ 18:49antwoorden
wie wil met mij praten over liefde
adamniet aangemeld
donderdag 27 september 2007 @ 20:31antwoorden
voor de grieken en de romeinen was naaktheid gewoon,scandinavie de voorlopers van naturisme een voorbeeld van lichamelijk genot,bij ons" schaamte "met de paplepel ingegeven,wie niet weet hoe de wind op de naakte huid voelt kan niet oordelen,ik praat liever over de liefde dan over oorlog.
jozefniet aangemeld
dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:25antwoorden
Vreemd toch dat men steeds naakt en gekleed asocieren met sex ?
Zijn ogenschijndelijk niet bepaalt de mooiste lichaamsdelen wat bedekt zijn vergeleken met n bikini .
Ondervond zelf vaak dat n mooie meisje of vrouw met bikini nog mooier en aantrekkelijker kunnen zijn dan met naakt.
Is n illusi om te denken sex n een of ander aan uit knopje is en dat het iets met naturisme heeft uit te staan. De meeste contacten en relaties wat gelegd worden is in het uitgaans wereldje. En toch vooral pas als je er klaar voor bent. En dat met z,n tweeen is mooiste wat er is.
sjaakniet aangemeld
vrijdag 23 november 2007 @ 11:58antwoorden
Naturisten zijn mensen die te weinig sex hebben gehad in hun verleden en daardoor depressief zijn geworden
Egbert Gijsbrechtniet aangemeld
vrijdag 23 november 2007 @ 12:04antwoorden
Naturisme is heel mooi en ik vind niet dat mensen mogen oordelen als ze het zelf nooit hebben geprobeerd. Ik en mijn vereniging hebben in onze jeugd genoeg sexuele partners gehad. Op z'n minst twee !!!!
erikniet aangemeld
dinsdag 12 februari 2008 @ 17:23antwoorden
naturisme heeft niets met sex of erotiek te maken
loniet aangemeld
dinsdag 8 april 2008 @ 15:45antwoorden
als ik aangekleed loop heeft dat dan met erotiek te maken
als ik bloot loop dat een eens wel???
ndusitniet aangemeld
dinsdag 22 april 2008 @ 16:39antwoorden
naturisten ofr live
andreaniet aangemeld
donderdag 15 mei 2008 @ 23:48antwoorden
als je een lichaamsdeel mist zal je dan ook bloot kunnen,of is dat meer schaamte voor de buiten wereld,zoals een borst missen,kan iemand mij daar een antwoordt op geven met vr groet.
Blast aangemeld
donderdag 15 mei 2008 @ 23:53antwoorden
Het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Naturisten zullen wel meer zien, ik denk niet dat mensen geschokt zullen reageren op het missen van een borst. Natuurlijk is het een vreemd zicht, maar ik denk dat juist een groep als de naturisten wat meer open staan voor zulke dingen. Ze zullen immers wel meer voorbij zien komen

Het is denk ik ook hoe je er persoonlijk naar kijkt, als je je schaamt vanwege het missen van die borst dan is het natuurlijk lastiger.
andreaniet aangemeld
vrijdag 16 mei 2008 @ 00:10antwoorden
mensen met 1 borst geven zicn helaas niet gauw over aan de buiten wereld,terwijl er mensen zijn die wat ander,s missen,heb verder heel mooi verguur,en zal er best voor willen gaan,maar ja net wat je zegt schaamte moet je over winnen.
Blast aangemeld
vrijdag 16 mei 2008 @ 00:14antwoorden
Nee het is logisch dat die mensen zich niet snel bloot geven aan de buitenwereld. Maar ik denk dat het taboe op zoiets steeds minder zal worden. Hoeveel mensen worden jaarlijks niet getroffen door borstkanker?

Het zwaarste zal inderdaad de eigen schaamte meetellen in dit geval. Als je jezelf over die drempel kan tillen dan denk ik dat het geen probleem mag zijn.
Helyboyniet aangemeld
donderdag 24 juli 2008 @ 22:01antwoorden
Sjaak:
U reageerd als een deskundige!!!!
Veel te veel te kort gekomen in Uw jeugd,jammer He.
Nog erger:je wordt er depressief van.
Sterte Sjaak.
Helyboyniet aangemeld
donderdag 24 juli 2008 @ 22:04antwoorden
Sjaak:Nogmaals STERKTE.
Rianneniet aangemeld
dinsdag 7 oktober 2008 @ 07:31antwoorden
Als mensen naakt rond willen lopen moeten ze dat doen. Liever zij dan ik.

Een borst missen is erg. Heb ook eens iemand gezien die geen armen meer had. Dan zit je ook wel ff te kijken terwijl ik toch zelf een hekel heb om mensen zo na te kijken
mathijs wetzelsniet aangemeld
zondag 2 november 2008 @ 17:38antwoorden
hallo ik ben mathijs ik loop dag en nacht in mijn blootje en het is fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo fijn