Wist je dat... Je voor €10 met ons mee naar de bios kan?

Pas op voor loverboys!

AuteurPas op voor loverboys!
iemand die je niet wniet aangemeld
donderdag 7 januari 2010 @ 10:01antwoorden
jajaja
Bloempjeniet aangemeld
zondag 10 januari 2010 @ 00:49antwoorden

desire schreef op 31 mei 2007 @ 20:57
k heb zelf 2 kids waarvan 1 meisje.k ben er zo bang voor dat mn meisje in zo'n jongen z'n handen zou geraken.Je hoort er meer en meer van.t gaat gewoonom manupilatie en goed kunnen babbelen.Zo'n jongen ziet er over t algemeen ook hÈÈl goed uit ook.Welk meisje van 15-16jaar valt daar dan ni voor?GEVAARLIJKE MENSEN gewoon.Een bezorgde mama

Uhm nu doe je wel alsof
elk meisje gelijk verliefd word op zo'n
mooiboy.
Maar ik zal u gerust stellen..
Er zijn ook een hele boel meisjes die op LIEVE
jongens vallen, en niet zo'n gladjanus
meisjeonbekendniet aangemeld
dinsdag 2 februari 2010 @ 12:39antwoorden
Ik heb een jongen leren kennen in een discotheek. Nouja leren kennen. De eerste paar keren keek hij me alleen maar aan en stapte hij nog nie top me af.Een paa wkeen later ging ik met hem dansen en met hem kletsen. Ik zag iets onbetrouwbaars aan hem. We gingen verder msnen. Hij wou afspreken maa dat wou ik niet. Hij heeft het heel vaak gevraagd en uiteindelijk heb ik gister met hem afgesproken. Hij zou me ophalen van het station. Het was heel gezellig en hij vertelde veel overzich zelf en hij gaf me allemaal complimentjes. Van wat ben je mooi, wat zie je er leuk uit! En later bij hem thuis nog van ik vind je heel leuk enzo. Hij woonde al op zichzelf in een flatje met huisgenoten. We gingen een film kijken gewoon een normale film. Waarvan ik eigenlijk maar 5 minuten gezien heb. Het eerste halfuur hebben we alleen gekletst. Hij kwam steeds met bier aan waardoor ik aangeschoten werd. Daarna ging die me masseren. Want hij leert daarvoor op school met de sportopleiding en ik moest zeggen wat ik er van vond. Nou ik vond het dus heerlijk. Daarna ging ik weer naast hem op de bank zitten en toen vroeg diie: Is het goed dat ik je nu ga zoenen? En toen zei ik hah wat is dat voor een vraag dan. En toen zei die: ja gewoon ik doe het toch. En toen ging die me zoenen. Het was heel lekker. Daarna deed hij mijn kleren uit. Ik weet niet waarom ik het toeliet maar ik denk dat de drank dat beinvloedde. Hij ging me beffen en ik duwde hem eerst weg ik wou het eerst niet. Hij geilde me op waardoor ik het wel wou. Hij kleedde zichzelf uit want ik deed dat niet omdat ik niks met hem wou doen. En toen zei die: En nu jij!! TOen hielt hij zijn lul voor mijn mond. maa dat wou ik absoluut niet. Ik duwde hem van me af. Toen ging die op me liggen en wou hij zijn piemel in me steken. Ik duwde hem van me af en ik zei wat doe je nou dan en toen pakte hij een condoom en ging hij in me. Ik moest huilen en ik duwde hem van me af. Ik kleedde me snel aan en ik zei dat ik naar huis wou. Hij wou praten maar ik wou dat niet want ik wou meteen naa huis. Zijn huisgenoot bracht ons met de auto naar het station. Op het station zei die: Hier heb je me oorbel die moet je bij je houden dan weet ik dat ik je snel weer zie. Maar dat wou ik niet. En toen ging ik naar huis. In de bus kreeg ik een smsje dat hij me snel weer wil zien en met me uit eten wil..

ja een lang verhaal.. maar kan dit een loverboy wezen?
anoniemniet aangemeld
donderdag 4 februari 2010 @ 02:48antwoorden
zou kunnen toch?
WTFniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:22antwoorden
jajoh fkng erg
lalalaniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:22antwoorden
wtf wat een lul verhaal

xxgrapjee
supergirlniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:23antwoorden
wtf vermoord de domme sukkels
anoniemniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:43antwoorden
missien wel
lalalalalniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:44antwoorden
er dat noem je een vriendje
Manouniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:45antwoorden
Wtf lullen jullie
jullie willen zelf
lalalalaniet aangemeld
maandag 15 februari 2010 @ 13:45antwoorden
blablabblbalb
anoniemniet aangemeld
zondag 28 februari 2010 @ 22:12antwoorden
wow
loverboy of niet (ik denk van wel), daar moet je niet mee om gaan!! als je hem weer ziet, moet je weg gaan. Ga des noods in een winkel staan, waar mensen bij zijn, want dat is gewoon niet goed.
gaat je nix aanniet aangemeld
maandag 1 maart 2010 @ 15:22antwoorden

Okeej das lullig voor je
Krokodilniet aangemeld
maandag 29 maart 2010 @ 18:49antwoorden
Pff spreekbeurt over loverboys
JWzniet aangemeld
maandag 12 april 2010 @ 09:41antwoorden
LEKKERDING> xx
Roosjebabiejniet aangemeld
dinsdag 25 mei 2010 @ 13:31antwoorden
een meid die gebruikt word door een boy is heel zielig voor die meid. een jongen die zo met een meisje speelt heeft geen gevoelens en is zo zielig .. gewoon geen repsect voor meisjes, daar heb k geen respect voor !
houdaniet aangemeld
maandag 31 mei 2010 @ 11:43antwoorden
houdaniet aangemeld
maandag 31 mei 2010 @ 11:43antwoorden
Hummmmm..!!
loverboy loverniet aangemeld
zaterdag 11 september 2010 @ 15:35antwoorden
ik zou wel eens een date willen met een loverboy! kijken of ik slimmer ben. ik ben al een hele tijd geintereseert in loverboys. die gasten echt heel interesant (ik vind ze gaaf )
Appieniet aangemeld
donderdag 16 september 2010 @ 22:05antwoorden
Je kan naar mij toek komen
swkniet aangemeld
maandag 4 oktober 2010 @ 09:54antwoorden

Johnny schreef op 31 oktober 2006 @ 12:37
En zitten er ook loverboys in Zeeland?

uhm 0overal sitten se self in dorpen wel & zwolle lopen er 0ok genoeg rond & zeeland sws 0ok wel
leroy van goolniet aangemeld
dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:37antwoorden
hey mattie is triest om een loverboy te zijn
obcniet aangemeld
zondag 21 november 2010 @ 14:11antwoorden
hahahahahah iemand die zich loverboy lover noemt. jij ben triest kerel.
"ik zou wel eens een date willen met een loverboy"in vind ze wel gaaf"
hoe dom kun je zijn?
man ik hoop dat ze verkrachten schat!
LOSER
pietniet aangemeld
dinsdag 30 november 2010 @ 22:23antwoorden
hee loverboys zijn gwn gek ze weten niet wat ze doen iemand leven kapot maken
Femkeniet aangemeld
dinsdag 14 december 2010 @ 15:05antwoorden
Ik vind het echt rare mensen ze weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn als ik er een tegen kom en hij wil mij hebbe jwz maar dan stamp ik hem in zijn kruis