Wist je dat... Sander zijn poep diploma heeft gehaald

Het leed dat automutilatie heet

AuteurHet leed dat automutilatie heet
lp_iz_coolniet aangemeld
vrijdag 6 juli 2007 @ 09:46antwoorden
emiel....natuurlijk is er wel iemand voor je.... en anders, zoek mensen op bij wie je je misschien wel prettg voelt...k weet niet wat je meegemaakt hebt waardoor je zow diep zit...ik ben eruit gekomen, en ik hoop echt dat het jou ook lukt!!!!! kus my
kusniet aangemeld
donderdag 12 juli 2007 @ 04:28antwoorden
Ik snap de algemene link naar gothic en automutilatie niet

x
Bassie_Adriaan aangemeld
donderdag 12 juli 2007 @ 05:23antwoorden
Er is geen link. Maar heleboel mensen hebben vooroordelen en hebben daarom deze onrealistische link gelegd.

Emiel,
Inderdaad ik geloof ook dat er iemand voor je is. Er zijn altijd mensen die jouw aardig zullen vinden en waar jij je uiteindelijk prettig bij zal voelen. Het gaat niet van zelf en zeker niet gemakkelijk. Maar het is een proces van vallen en op staan.

groetjes,
Tim

'Ich habe es nicht gewusst'

lp_iz_coolniet aangemeld
vrijdag 13 juli 2007 @ 23:35antwoorden
tim, ik ben het echt helemaal met je eens...je vind vanzelf de rechte weg weer terug
Bassie_Adriaan aangemeld
zondag 15 juli 2007 @ 12:39antwoorden
Het gaat niet gemakkelijk, het was voor mijzelf niet iets wat over rozen ging. Voor mij persoonlijk was snijden een compensatie van pijn die ik had zowel in mijn lichaam als in mijn hoofd. Maar als je weet die neiging onder controle te houden, dan blijft het natuurlijk nog altijd lastig bij momenten dat het minder gaat. Maar het is een kwestie van in controle blijven, een gezondere uitlaat klep te vinden.
Wat je dwars zit te zeggen gewoon. Soms helpt met iets gooien wel eens, alleen zorg dan dat je zelf of iemand anders niet gewond raakt!

lp_iz_coolniet aangemeld
maandag 16 juli 2007 @ 08:10antwoorden
idd.....gooien helpt ook....
wipieniet aangemeld
maandag 16 juli 2007 @ 12:31antwoorden
ik snij al een lange tijd, vroeger meer dan nu. ik heb goede familieleden waarmee ik er kan ever praten zodat de drang om het te doen minder wordt. meestal kan ik mezelf overtuigen om het niet meer te doen door allerlei redenen te zoeken vb mijn ouders willen het niet,er zijn nog mensen die van mij houden... wat niet wil zeggen dat er ook vÈÈl negatieve gedachten zijn!!! nu is het al een tijdje geleden maar dit weekend had ik het weer moeilijk vooral als ik familie moet achterlaten die ik zÈÈr graag heb zoals mijn metekindje. het is niet makkelijk om er vanaf te raken er is echt heel veel moet voor nodig en ook om andere manieren te zoeken om je gevoelens te uoten wie dit niet meegemaakt heeft heeft of meemaakt die weet er niets van!!!!!!!
michelleniet aangemeld
woensdag 25 juli 2007 @ 00:18antwoorden
heey allemaal
ik denk ik reageer weer een ker...
kben nu definitief gestopt (egt definitief) het gaat nu ook veel beter...die jongen is niet egt veel meer voor mij...kheb nu een vriendje...superlief enz...dus ja...uhhm...verder heb ik niet egt meer iets dat ik kwijt wil.... maar het gaat dus gwn goed....ik denk ook niet meer aan zelfmoord
xxx mimi
JustMyLifeniet aangemeld
woensdag 25 juli 2007 @ 21:34antwoorden
hee mensen,
ik heb een tijd gehad dat ik me zelf ook snee, dat was eerst in de eerste door een film die ik had gekeken. Ik wou weten en voelen hoe het was. Me hele arm zat er onder. maar ze waren niet diep. Later ben ik weer begonnen omdat ik allemaal problemen had en die shit. ik had geen sin meer in het leven, en het enigste waar ik aan kon denken was in mezelf gaan snijden. het is nu een jaar geleden dat ik het heb gedaan en jah de littekens zitten er nog zo diep.. ik heb geluk gehad dat het niet op de verkeerde plek was dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. ik heb al me scherpe dingen weg gegooid en doe het niet meer. waarom zou ik zoveel vrienden en famillie achterlaten omdat het even niet meer mee zit. ik ben over die tijd heen. maar heel veel mensen snappen ook niet dat het verslavend is. maar ik heb altijd langen mouwen gedragen. dus voor de mensen die de neiging krijgen om dit te doen, raad ik aan om er egt niet aan beginnen, want voor je het weet sit je halve arm onder de littekens xxx my
miminiet aangemeld
donderdag 26 juli 2007 @ 22:44antwoorden
rnJustMyLife schreef op 25 juli 2007 @ 21:34rnhee mensen,rnik heb een tijd gehad dat ik me zelf ook snee, dat was eerst in de eerste door een film die ik had gekeken. Ik wou weten en voelen hoe het was. Me hele arm zat er onder. maar ze waren niet diep. Later ben ik weer begonnen omdat ik allemaal problemen had en die shit. ik had geen sin meer in het leven, en het enigste waar ik aan kon denken was in mezelf gaan snijden. het is nu een jaar geleden dat ik het heb gedaan en jah de littekens zitten er nog zo diep.. ik heb geluk gehad dat het niet op de verkeerde plek was dat ik in het ziekenhuis terecht kwam. ik heb al me scherpe dingen weg gegooid en doe het niet meer. waarom zou ik zoveel vrienden en famillie achterlaten omdat het even niet meer mee zit. ik ben over die tijd heen. maar heel veel mensen snappen ook niet dat het verslavend is. maar ik heb altijd langen mouwen gedragen. dus voor de mensen die de neiging krijgen om dit te doen, raad ik aan om er egt niet aan beginnen, want voor je het weet sit je halve arm onder de littekens xxx myrn

Jaa ze heeft gelijk....ik deed het ook...Maar ik deed op een gegeven moment gewoon korte mouwen aan omdat heel mn klas het al wist door een sukkel die dat riep.....je moet er egt niet aan beginne.....het is egt verslavend,,,,En ja voor je het weet zit je onder de littekensrnXXX mimi
JustMyLifeniet aangemeld
vrijdag 27 juli 2007 @ 22:04antwoorden
Hee Mimi, ik draag nu ook gewoon korte mouwe. Jah bij mij sijn er ook vriendine dr achter gekomen op dat ik het op school deed en het was een beetje te diep. ik had een licht roze truitje aan met lange mouwen. en het bloede niet so weinig ook. maarjah ik kon moeilijk naar de concierge of so iets gaan.. want die vraagt gelijk waar ik bloed en die bel gelijk me ouders dan wel. maarjah nu sijn het wel littekens en niet meer so duidelijk maar ik heb een bruine huid en dat zie je ook wel sneller dus. maar wat een sukkel die het riep. xxx nan
ellenniet aangemeld
maandag 30 juli 2007 @ 16:39antwoorden
hey iedereen,
ik snij mezelf nu al ongeveer een jaar, ik ben wel goth maar het heeft helemaal niets met elkaar temaken!! ik snee me voordat ik goth was.. ik ben al super vaak gestopt maar heb het nooit volgehoude mijn ma weet het die had het door zei denkt nu dat ik al een hamfjaar gestopt ben wel, thuis loop ik meestal in korte mouwen maar kverstop men arm gewoon als mijn ouders er zijn buiten bij mijn brer hij ziet het.. telkens opnieuw.. ik weet heel zeker dat hij het weet maar hij heeft er nog nooit iets over gezegt dt is op de een of andere manier wel eng. eerst deed ik het op mijn arm enz was ÈÈn vriendin erachter gekomen dan ben ik begonne op men been, ik draag altijd lange broeken dus niemand ziet het op mijn arm ben ik nu heel erg gebuint en je ziet bijna geen littekens meer!! als ik stop is het voor iemand ander voor mezelf begin ik trug omdat mezelf me tog niet veel kan schelen, ik heb misschien wel een hoop vriendinnen maar de meeste heb ik het gevoel dat ze niet egt zijn ze sluiten me dan buiten of negeren me ik kan ze moeilijk laten vallen omdat ze ook met andere egt leuke mense bevriend zijn. daar die mensen die me buitesluiten krijg ik het gevoel dat ik niet goed genoeg ben, te zielig, er niet bij hoor dat laat me mezelf haten
JustMyLifeniet aangemeld
maandag 30 juli 2007 @ 22:44antwoorden
Hee ellen... Ik begrijp jou verhaal wel.. over dat je je soms wel is buiten gesloten voel. jah dat heb ik soms ook nog wel en neej het is egt niet leuk.. je begint aan je self te twijfelen.
maar helpt het ook niet als je allee scherpe dingen weggooit waarmee je snijd. dat kan miss wel helpen.
want je doet het nu alleen in je been ?? of niet want als het in je arm is eens op een dag gaat het verkeerd en kijk wie je dan allemaal moet achterlaten. ik snap dat het moeilijk is want mensen snappen niet dat het een verslaving is... maar ik wel hoor ik heb het self ook heel lang gedaan.
ellenniet aangemeld
dinsdag 31 juli 2007 @ 15:54antwoorden
ik snij mezelf ook nog wel in men arm maar minder vaak. ik snij me ook gwn niet meer zo vaak maar de reden dat ik ook in men arm snij is alleen als ik me heel slecht voel want mijn arm is bijna gevoelloos en in men been doet het ontsettend veel pijn. maar ik snij mezelf niet zo hard hoot
lp_iz_coolniet aangemeld
vrijdag 3 augustus 2007 @ 11:29antwoorden
hoi mensjes,

met mij gaat t de laatste tijd zow super!
deze site heeft er aan mee geholpen,
jullie verhalen...bij mij zijn het vooral, benen en polsen waar je t ziet, maar k doe t niet meer,,,,,t is waar....waarom zelfmoord, er zijn mensen die van je houden!!!
Pundertje begeleider JRB
vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:29antwoorden
Dat is goed om te horen.

Door verhalen van elkaar gaan mensen nadenken en dat is precies de achterliggende gedachte van deze stukken elkaar helpen. En zoveel mogelijk informatie verschaffen.

Knap gedaan, hou het vol!!!!

depunder.net

leentjeniet aangemeld
zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:17antwoorden
hejj mense x
ik snij mezelf nu al 3 jaar en egt keb heel veel spijt!!
int begin was da om de 3maand ofzo en nu 4x op een dag en het word elke dag ng erger ben al nr een psichiater ggaan en eb al in een instelling gezetn maar al dat helpt niet weet ge nu eb ik da egt nodig om me goe te voele ma ik weet gewoon zeker dat er ooit een dag komt da ik da nimeer nodig eb en ik verlang naar die dag..
mense da kunne stoppe daar eb ik egt bewondering voor!!!!
lp_iz_coolniet aangemeld
zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:37antwoorden
het is moeilijk....maar t zal je lukken....terug vallen gebeurd ook, maar er zal hopelijk steun voor je zijn...die dit tegenhoud....ik heb 2 terug vallen gehad, en k baal daarvan...maar weet,dat er mensen zijn die om je geven en van je houden....heel veel sterkte!!!!
kusjes
Bassie_Adriaan aangemeld
zondag 5 augustus 2007 @ 03:36antwoorden
Ik ben een AM patiÎnt. Het is net zo erg als het wezen van een alcoholist. Zoals Ellen zei het is niet gemakkelijk. Er vanaf te komen is heel erg lastig, het vereist veel mentale kracht. Ik heb het overwonnen door mijn pijn op een andere manier te uiten en de liefde te vinden.

Jane Leendersniet aangemeld
woensdag 8 augustus 2007 @ 21:20antwoorden
Ik snij mezelf en heb er geen spijt van
eerder: ik hou er van want pijn vind ik fijn
sam boudrezniet aangemeld
woensdag 8 augustus 2007 @ 22:22antwoorden
ik doe er zelf aan en nu dat ik zie dat er zo hulp bestaat ik lees dit en bessef nu war ik me bezig ben
lp_iz_coolniet aangemeld
woensdag 8 augustus 2007 @ 22:49antwoorden
rare vraag, maar wat besef je dan precies?
JustMeLifeniet aangemeld
vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:30antwoorden
He mensen, ik bn nu al een paar maanden gestopt met snijde maar het volgende is dat ik de laatste tijd weer van die terug vallen. ik krijg weer de behoefde om me self weer te gaan snijde, maar aan de andere kant wil ik het helemaal niet meer het word steeds erger.. ik probeer me dr van te weerhouden maar ik bn bang dat het niet meer gaat lukken. xx
lp_iz_coolniet aangemeld
zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:13antwoorden
justmelife....hou vol aan de gad8en dat je t niet meer wilt...en t zal je lukken...ga een stuk rennen...of met een bal tegen een muur aan trappen....daar bereik je echt wat mee.....kussies..me
seilennaniet aangemeld
donderdag 16 augustus 2007 @ 00:19antwoorden
ik zit in de knoop me me zelf en daar mee da is zelf snij op 1 of andere mennier vindt ik het leuk ma dan besef ik weer waar ben ik in godsnaam mee bezig ma dan is het al te laat .... ik heb het gevoel dat ik nooit iets goe doe en ik denk altijd slecht ook al weet niet hoe het komt maar et is gewoon zo ik kan er met niemand over praaten...ik heb et gevoel da ik hier niet hoor...toen ik dit artikel las besefte ik dat het geene shit was maar iets serieus