Wist je dat... de longen van Rosalie onder haar buik zitten?

Vieze vuile gore enge Punkers!

AuteurVieze vuile gore enge Punkers!
esniet aangemeld
donderdag 4 februari 2010 @ 16:15antwoorden
jo cool
hahahahahaniet aangemeld
vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51antwoorden
ik heb een schoolfeest en dan moeten we als punker maar dat wil ik helemmaal niet omdat punker helemaal niet leuk vindt
Mkniet aangemeld
dinsdag 16 februari 2010 @ 11:16antwoorden
Dude , stop met kakken over punkers ja , Ze zijn helemaal niet agressief en niet aardig . Hoe kunt gij da nu weten éh ? Hebt al me alle punkers op de wereld gepraat ? Kdacht et ni eh , awel stopt dan me die ***vooroordelen te hebben over hun . Als ge niet weet over wat ge bezig zijt , houd dan gdverdomme u b*kkes !
Mkniet aangemeld
dinsdag 16 februari 2010 @ 11:21antwoorden
en als die mensen zo willen leven , dan doen zij dat en dan moete daar alle respect voor hebben ! En zoals Saar al zei : echte punkers zijn niet agressief , ze krijgen alleen die naam dankzij onderverdelingen onder de punkers . Er zijn 'punkers' die agressief zijn , maar da zijn totaal geen punkers , da zijn zo van die losers me hun Lonsdaele kleding en met hun groot racisme . Dankzij zo'n mensen kreeg de Punk een foute naam . Denk daar maar eens aan ! P.s : ben zelf alternatieve , dus ik weet waar ik over bezig ben à , goeiendag !
Ceniet aangemeld
woensdag 17 februari 2010 @ 14:51antwoorden
Mk,
Als ge nu eens rustig had gereageerd dan had ge nog een beetje geloofwaardig kunnen klinken
kevinniet aangemeld
woensdag 24 maart 2010 @ 20:25antwoorden
punkers zijn gewoon viezerikken en passen nergens jullie zielige punk tijd is voor bij de tegenwoordige ''punkers''
gaan naar school woonen nog bij hun ouders is dat punk ? en punkers hooren zich agresief te gedragen tegen het systeem en dingen wat daar mee te maken heb anders moeten ze ook geen agresieve muziek maken ksnap ook niet hoe je er zo bij kan lopen ik zou me kapot schamen skinheads zien er tenminste normaal verzorgd uit en het is een betere lifestyle
gaatjeniksaanniet aangemeld
woensdag 21 april 2010 @ 22:33antwoorden
punk gaat niet om hanekammen, studs of piercings. maar om het anders zijn, jezelf zijn en Anarchisme: wat inhoud dat je niks doet omdat het 'moet' maar alleen als je t zelf wil omdat je respect hebt voor andere mensen. je bent geen anarchist als je zegt: ik hou me niet aan regels en ik luister niet naar de baas! dan ben je nihilist otw poser, je bent anarchist als je zegt: er bestaat geen autoriteit.
dennisniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 08:50antwoorden
ik ben gaypunker
Kjellniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 08:53antwoorden
Ik ben gay met Luuk we zijn allebei punkers
Luukniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 08:55antwoorden
Ik ben gay met Kjell we zijn allebei punkers
Kakhoerniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 09:04antwoorden
we hebben een presentatie en kjell en wouter gaan verkleed als een punker en moeten al het werk doen ik ga lekker MW2 spele of operation flashpoint dragon rising
Wouterniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 11:26antwoorden
ik ben een Armi-punker
Wouterniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 11:26antwoorden
ik ben een Armi-punker
Tomdamuhnniet aangemeld
woensdag 2 juni 2010 @ 11:27antwoorden
ik ben focking slecht in mw2 en dennis owned mij dik
reneeniet aangemeld
maandag 7 juni 2010 @ 13:49antwoorden
niet doorvertellen maar vandaag ben ik uit de kast gekomen wie wil mijn vriendje zijn
polderhoernenniet aangemeld
woensdag 16 juni 2010 @ 20:29antwoorden
GWniet aangemeld
woensdag 1 september 2010 @ 20:24antwoorden
Hoi allemaal,

Ik heb een echte punker 'nodig' om een paar vragen te stellen, een soort interview, dat heb ik nodig voor mijn profielwerkstuk.
Als je daaraan mee wil werken stuur dan ff een mailtj ofzo naar: i_dont_care_0@live.nl.

Groetjess.
sinterklaasniet aangemeld
dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:00antwoorden
ik mis hier dat de punkers ook anti commercieel zijn.. eigenlijks is punk best dood.. alhoewel er nogsteeds egte punks bestaan.. ik bedoel.. het draait tegen woordig alleen maar om de kleding.. punker zijn heeft niks te maken met de kleding maar het gaat erom hoe je leeft en wat je ideology is.
EbayIsJeMoederInVermniet aangemeld
donderdag 18 november 2010 @ 14:44antwoorden
ik zie nog steeds wel erg veel punx vooral bij mij in de buurt we hebbe ook een erg fijn pand gekraakt waar het nog allemaal gaat zoals vroeger.
alleen ik zie ook erg veel van die 'neppers' die alleen een mohawk hebben en denken dat ze egt punk zijn.. maar agh iedereen doet wat waar ie zelf zin in heb toch??
bambiniet aangemeld
maandag 17 januari 2011 @ 10:18antwoorden
iedereen heeft oordellen
ze moete oprotte PUNKERS FOR LIVE
soefieniet aangemeld
donderdag 24 februari 2011 @ 10:47antwoorden
super
larsniet aangemeld
donderdag 24 februari 2011 @ 11:08antwoorden
ik ben 50jaar.in men hart ben,nog punker.zelf vader van 2meiden.mijn dochter vind punk ook leuk.yes
hansworstniet aangemeld
maandag 21 maart 2011 @ 14:51antwoorden
kk homo's moet oprotte
roy veenniet aangemeld
maandag 21 maart 2011 @ 14:52antwoorden
punkers for live
Punkerslevenvoortniet aangemeld
donderdag 12 mei 2011 @ 01:09antwoorden
Punkers never Die!

Ik ben Punk/Rock/Alternative en weetje het bevald me wel weetje.
Ik hou van dit soort mensen, ik praat liever met rockers dan met hangjongeren. punt uit