Wist je dat... we dit weekend een super leerzame maar ook leuke trainings weekend hebben gehad

Vieze vuile gore enge Punkers!

AuteurVieze vuile gore enge Punkers!
Justineniet aangemeld
zaterdag 1 november 2008 @ 12:38antwoorden
regelrecht gekopieerd van Wikipedia, looogisch dat jullie Nederlanders niet beter kunnen. BelgiÎ boven!
Rianneniet aangemeld
donderdag 6 november 2008 @ 17:26antwoorden
Who caresik heb niks tegen belgen
NoBodyNeedsToNowniet aangemeld
woensdag 12 november 2008 @ 13:45antwoorden
man ik vind elke stijl goed kan mij niet schelen dat mijn best maat nu plots gothic of punker ,.... wordt
alles is ok vind ik
Rianneniet aangemeld
vrijdag 14 november 2008 @ 17:12antwoorden
Dat iemand uiterlijk veranderd betekend niet meteen dat je innerlijk mee moet veranderen
punk haterniet aangemeld
dinsdag 18 november 2008 @ 15:47antwoorden
punkers zijn gewoon dikke lozers!
Belgicaniet aangemeld
zondag 23 november 2008 @ 14:45antwoorden
Ik vind dat alles moet kunnen.. Ook punkers doe gewoon wat je wil! Voor mijn part loop je naakt rond als je je daar beter bij voelt, dan moet je dat niet laten!...
Rianneniet aangemeld
zondag 23 november 2008 @ 21:48antwoorden
Als je punkhater bent moet je niet hier komen
Ja idd, alles moet kunnen, nederland is toch een vrij land en ''tolerant''
Bjorgniet aangemeld
zondag 30 november 2008 @ 14:12antwoorden
"..Veel mensen zullen zeggen dat de mensen die naar punkmuziek luisteren ook gelijk punkers zijn.."

Nouja, vele mensen denken zÈlf dat ze punker zijn als ze naar punkmuziek luisteren, dat is nog veel triester. Ik kom vrijwel alleen maar punkers tegen die eigenlijk helemaal niet weten waarom ze punker zijn en zijn geworden. 8 uit 10 zegt dat ze naar punkmuziek zijn gaan luisteren, het wel leuk vonden, en toen maar punker zijn geworden omdat je een echte punker moet zijn om de ziel in die muziek te begrijpen. Een beetje sullig vind ik het allemaal, ode aan de Èchte punkers, niet die onvolwassen late tienertjes die vroeger alles behalve populair en geliefd waren op de basisschool en middelbare school, en dachte met hun punker imago ineens aanzien te krijgen.
Rianneniet aangemeld
woensdag 3 december 2008 @ 20:41antwoorden
Bij punkmuziek moet ik aan The sex pistols, the ramones en de heideroosjes denken

Je ''moet punker worden'' als je dat zelf wilt en je daar fijn bij voelt, niet omdat iemand je dan ''meer punk'' vind of voor aandacht ofzoiets. Ik vind de kleding mooi maar lekker eerlijk: k heb er niet heel veel verstand van
Punk Bitchniet aangemeld
vrijdag 12 december 2008 @ 13:14antwoorden
nou ik vind dat je die mensen die Punekr zijn gewoon moet Respecteren. iedereen heeft een eigen smaak kwa kleding,muziek en leeftyl.. zint het jou niet ja sorry maar dan ga je maar bezig houden met andere dingen die jou wel aanstaan en aanspreken.. je kunt punkers afkraken maar heeft toch geen nut ze blijven toch gewoon bestaan
henkiniet aangemeld
zaterdag 13 december 2008 @ 15:44antwoorden
snap er geen vagina van
Diansaniet aangemeld
zaterdag 27 december 2008 @ 02:22antwoorden
Ik vind dat mensen zelf moeten kiezen wat ze dragen, als zij zich daar prettig bij voelen laat hun dan je hebt er toch geen last van en al die vooroordelen over andere uiterlijken vind ik maar stom, je kan niemand beoordelen alleen maar op zijn uiterlijk
rimidimedammedeeeniet aangemeld
woensdag 7 januari 2009 @ 14:24antwoorden
wat is dit noooo dit kan echt niet hoor
domboniet aangemeld
donderdag 8 januari 2009 @ 19:02antwoorden
eerlijk gezecht vind ik punkers best eng met al die tattoes enzo.
je moederniet aangemeld
dinsdag 13 januari 2009 @ 19:13antwoorden
punx not dead!
dikkie dikniet aangemeld
woensdag 14 januari 2009 @ 14:16antwoorden
jullie zijn allemaal mietjes met een kleine pik
kaartjeniet aangemeld
donderdag 29 januari 2009 @ 14:48antwoorden
punk is cool
jokeniet aangemeld
donderdag 29 januari 2009 @ 14:49antwoorden
punk maakt me bang
punkstarniet aangemeld
donderdag 12 februari 2009 @ 23:32antwoorden
punk rules ! zo simpel is het
punkniet aangemeld
zondag 22 februari 2009 @ 22:51antwoorden
ik ben punker en het is niet eng of raar
punk idiotsniet aangemeld
dinsdag 24 februari 2009 @ 11:03antwoorden
punk rockt toch vr cw
boozepunxniet aangemeld
zondag 1 maart 2009 @ 12:19antwoorden
hmmz punk is zeker niet dood!
de punk scene is zeer actiev ,mja aleen niet in zeeland omdat mensen et niet gewend zijn dus denken mensen vaak de verkeerde dingen van punx.

maar punk is niet aleen lere jasje kapote broeke en hanekam!
punk zit van binne en van buite . ja de kleding style aleen is egt geen punk .
kijk maar naar paar jaren geleden . 1980 veel punx overal ......en nu anno 2009 hebben de punx van toen goeie baan nette stropdasjes strakke pakken en kinderen .
en bovendien niet meer de gedachten van anarchie en zooi die ze toen wel hadden .
of ze zijn dood (live fast die young). ja tuurlijk zijn dr nogsteeds egte oerpunx . maar die hebben nogsteeds de zelfde gedachten over punk als vroegen .

en mochten er mensen is na een punk feesje willen ..kun je gwn even kijken op de agenda van www.punx.nl

aju
www.myspace.com/fodhardcore

www.myspace.com/moederkoekpunk
pinoniet aangemeld
zondag 1 maart 2009 @ 13:03antwoorden
ja punk is juist schijt aan alles!
laratje-xxniet aangemeld
vrijdag 6 maart 2009 @ 14:09antwoorden
punkers zijn nie eng of vies,
ze hebbe gewoon hun eige styl!
punker zijn ook maar door gewone mense.
misschien wel wa anders, maar ze hebbe hun eige leven & en zij kieze daar voor... (sinterklaas kiest niemand z'n styl)
suzanneniet aangemeld
vrijdag 6 maart 2009 @ 14:24antwoorden
punk stinktttttttttttttttttttttttttttttt