Wist je dat... Marije grappig kan lachen

Vieze vuile gore enge Punkers!

AuteurVieze vuile gore enge Punkers!
Je moederniet aangemeld
maandag 25 februari 2008 @ 14:59antwoorden
hele grote vis, heb wel een grote bek
Kijk die eens de ezel denkt dat ie iets weet,
gothic is niet uit punk ontstaan het was er al eerder geweest het kwam samen met punk en new wave rond de jaren 70 / 80 op het is niet zo dat iedereen het eens wat der mee maar ja
Fock de gele grote bek van hele gore vis ;p
Je Moederniet aangemeld
maandag 25 februari 2008 @ 15:01antwoorden
sorry hele grote vis ik bedoelde die een of ander stefan
nicoleniet aangemeld
dinsdag 26 februari 2008 @ 14:48antwoorden
ik word een punker en gothic
gr nicole
billyniet aangemeld
zaterdag 8 maart 2008 @ 01:54antwoorden
hallo de mannen
anarchygirlniet aangemeld
maandag 7 april 2008 @ 20:40antwoorden
Er is een nieuwe punker invasie opkomst sluit je aan laat het niet uitsterven....!!!!
punk4life...!!!
Oi-Punx-And-Skins aangemeld
zaterdag 19 april 2008 @ 21:48antwoorden
Pffffff..
Stelletje arme mensen toch?!
Kunnen het niet hebben dat sommig mensen anders zijn en anders denken whahaha nou i dont foking care wat mensen van mij zeggen of denken ik ben nu al 2 jaar punk, en ben ook echt niet van plan om dr mee te stoppen

Punk is my way of life...

FUCK FASHION

Dikke kus & trap in juh kleine noten van Christa

FUCK YOU

Je moederniet aangemeld
zondag 20 april 2008 @ 07:45antwoorden
Fight the man

Fuck teh mainstream
sk8_goth aangemeld
zondag 20 april 2008 @ 11:20antwoorden
dit artikel is gewoon goed.

ik vind punk 1 van de beste style

en als iemand het daar me oneens is
rot dan op!!!!!

en dan dit nog: PUNK IS ALIVE!!!!!!!!!!!!!

grz amigos
Rozanneaniet aangemeld
zondag 27 april 2008 @ 15:22antwoorden
God, wat gaat de mentaliteit onder de punkers omlaag zeg, Christus, een schande. Het zijn enkel bierdrinkers (want dat is oh-zo punk) geworden die niks meer doen tegen het opkomende fascisme of wat te melden hebben over de politiek. Godzijdank zijn er enkelen (waaronder ik zelf) die zich daar wel mee bezig houden.

Zucht, en nog een klacht: beetje ''anarchy oi oi!'' roepen is ook niet erg nuttig. Jij gaat toch zeker naar school? Werk? Je betaald voor dingen? Zo niet: je overleefd deze maatschappij waarschijnlijk niet. De laatste keer dat er Ècht sprake was van anarchisme was in de Spaanse burgeroorlog, en als je eventjes je geschiedenisboekjes had doorgebladert, had je geweten dat die oorlog dramatisch is afgelopen.

Ode aan de restanten van punk in Nederland.
Een fijne middag nog, Amen.
Blast aangemeld
maandag 28 april 2008 @ 09:25antwoorden
@ Rozannea

Misschien zelf handig om de boekjes der Nederlandse taal er nog eens op na te slaan i.v.m. taalfouten
Rozanneaniet aangemeld
maandag 28 april 2008 @ 09:36antwoorden
@ Blast
misschien handig te kijken naar de inhoud, ipv te gaan mierenneuken en te letten op de taalfouten.
jolienniet aangemeld
zaterdag 7 juni 2008 @ 15:32antwoorden
het is cool!!
Sharonniet aangemeld
maandag 16 juni 2008 @ 22:13antwoorden
Yo het zijn te gekke gasten maar jammer dat ik niet van mijn ouders PUNKER of GOTHIC mag worden
Ik vindt het KLOTE dat het niet van mijn ouders mag.
Maarja als ik al volwassen ben en al uit huis ben dat mag ik het zelf wel weten.....toch ???
Vliegniet aangemeld
zaterdag 21 juni 2008 @ 20:27antwoorden
Voor mij is punk niets meer dan muziek..
Ik denk dat dat voor een groot deel van de punkliefhebbers geld.
Ik vind mezelf geen punk(er) of wat dan ook, maar ik denk dat de punks van tegenwoordig vrij weinig geven om politiek geleuter. Bovendien waarom zouden ze er omgeven? We hebben het niet slecht..

En sharon, waarom wil je iets worden. Doe gewoon datgene waar jij jezelf goed bij voelt. In plaats van jezelf iets te laten worden wat je niet bent.
CyanidePhilosopherniet aangemeld
donderdag 10 juli 2008 @ 08:18antwoorden
@ sharon: Uiterlijk bepaalt niet wat/wie je bent, het gaat erom hoe je van binnen bent
Skiahniet aangemeld
donderdag 21 augustus 2008 @ 20:49antwoorden
Sry hor,
je vergeet dat er meer dan veel jongeren tegenwrdig in kraakpanden leven en wel degelijk anarchistisch zijn! malloot..Ook byv. het weglopen van huis, of uit de samenleving is hier nog vol van kracht.
en het kleden is het DUIDELYK MAKEN dat je punk bent, en punk DENKT.Er zijn in amsterdam meerdere groeperingen die vechten tegen rascisme, etc. dat is de ORGINELE grondvlak van punk.
@sharona:
fack jou.en je ouders.
je hebt je eigen harses.
drunk punkniet aangemeld
donderdag 21 augustus 2008 @ 23:14antwoorden
dat laatste?.....bullshit!
punk is niet aleen naar takke herry luistere het is een levenstyle!
jozillaniet aangemeld
zondag 24 augustus 2008 @ 18:47antwoorden
punks, ik vind hun mohawks cool
maar anarchie is toch niet helemaal mijn ding, vertel eens wat over emo's
drunk punkniet aangemeld
maandag 25 augustus 2008 @ 12:20antwoorden
vlieg....... dus jij vind dat we het hier op deeze aarde goed hebben..... met een land zoals america!
flikker tog op man
drunkpunkniet aangemeld
maandag 25 augustus 2008 @ 12:22antwoorden
sharon....punker kun je niet worden .
punker wil juist zeggen dat je overal schijt aan hebt ...dus ook of het wel of niet mag van je ouders
wasserkopfniet aangemeld
vrijdag 12 september 2008 @ 16:06antwoorden
ga es allemaal wat nuttigs doen ipv te jammere over wat punk nou precies is. als jullie allemaal zo punk zijn als je zegt, fack off man maar wat doe je hier dan nog?
Rianneniet aangemeld
dinsdag 16 september 2008 @ 17:34antwoorden
Ik ben geen punker. Ik vind de kleding mooi en de mensen aardig maar vind gothic beter bij me passen. Als mensen gaan bleren dat ze iets willen worden gloof ik ze al meteen niet meer. Het gaat erom wat jij zelf vind en zelf mooi vind. Als je ouders je zo niet kunnen accepteren moet je met ze praten en anders hebben ze pech gehad, ouders accepteren je vroeg of laat toch wel, ze moeten wel.
Mohamedniet aangemeld
vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:14antwoorden
alles hier stinkt!
Vuile nederlanders
bertniet aangemeld
vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:17antwoorden
joeng en wa zijt gij dan vuile buitenlander!
Rianneniet aangemeld
vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:33antwoorden
@ Bert: Ga je niet verlagen naar zijn niveau.