Wist je dat... marije graag rookt maar rosalie liever water haalt?

Vieze vuile gore enge Punkers!

AuteurVieze vuile gore enge Punkers!
Fucking Peterniet aangemeld
zaterdag 22 december 2007 @ 20:52antwoorden
Hee nozems hier een groet van een oude punk ik word 50 in het jaar 2008.Op 6 januari 1977 zag ik the Sex Pistols in Paradiso in Amsterdam. Zat in 1977 in de bands the VD Patients en Jezus and the gospelfuckers.Na zoveel jaar is eindelijk de VD Patients en de Gospelfuckers op cd gezet.Breng eens een bezoek op nederpunk.nl en lees meer over alle punkrockers en bands van toen.
Dahliapunxniet aangemeld
maandag 31 december 2007 @ 03:03antwoorden
Punk's not dead
Dat zegt toch genoeg voor de echte onder ons. Het zit in je, en het blijft in je.
PunxUnite in de hele wereld!
punx_uniteniet aangemeld
woensdag 2 januari 2008 @ 13:10antwoorden
oi! punk is not a life style punk is punk en blijft punk. nix van punk was der en dan weer weg punk is nooit weggeweest maar mense wille ons gwn ni zien....by the way fuck al degeen die punk zen dom en onozel vind....ge moet is zien oe jumpers der onozel int rondzitte te springe en oe hihopperkes over hun eige t-schirt strunkele oemda em zo lang is. anarchy for life!!!!!!
MKUltraniet aangemeld
vrijdag 4 januari 2008 @ 14:30antwoorden
Precies, Ik ben zelf totaal geen "punker". Om eerlijk te zijn luister ik het meest naar hiphop/trance. Maar ik vindt punk zoals The Casualties, Sex Pistols of zelfs Heideroosjes echt FOKKIN goed. Ik heb nog steeds spijt dat ik de fokkin Casualties gemist heb, fokkin goeie band met een goeie message. PUNX 4 LIFE hahaha
GothKid aangemeld
vrijdag 4 januari 2008 @ 21:56antwoorden
wtf is er mis met punkers jeeeez het zijn simpele mensen net zoals ons echt zielig hoe mensen denken over mensen die er anders uitzien dan de "normale" mens echt zielig in deze maatschapij
Christaniet aangemeld
donderdag 10 januari 2008 @ 09:39antwoorden
Oi Punx!

Wat een Fucking kk bullshit zeg,ik ben ook punk..mijn vriendenookzowat? als je dr wat op tegen hebt, kun je van mijde tering krijgen,en met dit stukje schiet je niks mee op.. want echte punkers hebben schijt aan iemand anderszijn mening DUS HIER EEN DIKKE MIDDELVINGER VOOR JOU!!!!

oiOi! up the punx
tiralalaniet aangemeld
zaterdag 12 januari 2008 @ 17:03antwoorden
iedereen heeft gwn zijn eige stijl weet ge wel...iedereen vindt mooi wat hij mooi vind...persoonlijk vind ik de manier waarop punkers eruit zien een beetje overdreven, choqueren kan ook op andere manieren maar als die mensen zich daar nu goed in voelen, dan moeten zij dat weten ik vraag mij gewoon af wat mensen drijft tot hun haar er zo te laten uitzien en zo'n kleren te dragen. ik vond de opmerking van punx_unite helemaal terecht, er zullen genoeg mensen zijn die zich ook afvragen waarom die hiphoppers zo'n brede broeken en te lange T-shirts dragen...of rastafaris hun haar zo dragen etc etc zo zijn er duizende voorbeelden ik ben zeker niet bevooroordeeld en ben er van overtuigde dat punkers ook toffe mensen kunnen zijn alleen jammer dat ze zo gesloten zijn voor de rest van de wereld en er zo choquerend uitzien...maar wie weet voor hetzelfde geld zie ik er ook wel shoquerend uit dus...
punx aliveniet aangemeld
dinsdag 15 januari 2008 @ 14:27antwoorden
beat the bastards..fuck the emo's
almereniet aangemeld
maandag 21 januari 2008 @ 23:11antwoorden
ik luister over het algemeen veel metal e.d maar ik vind punk ook echt vet en ik ben het best wel eens met hun politieke ideÎn

iig keep punk alive
ineke aangemeld
dinsdag 29 januari 2008 @ 10:59antwoorden
Hey!

Ik zit op het Media College in Amsterdam en moet voor een schoolopdracht een magazin maken voor Punkers. Dus zoek ik Punkers die ik een een aantal vragen mag stellen (dat kan ook online), ik hoop dat jullie reageren zodat ik een goed product kan maken!
Willen jullie mailen naar: i_colour_p@hotmail.com? met als onderwerp punker?

Heeeeeeeeeeel erg bedankt!

Groetjes Ineke
jeroenniet aangemeld
dinsdag 29 januari 2008 @ 18:07antwoorden
punkeer is cool
mr hoe steken jullie haar omoog x_jes
kathleenniet aangemeld
woensdag 30 januari 2008 @ 10:53antwoorden
hoi
voor school moeten wij een presentatie maken over punkers...
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die mij hierbij kan helpen, en een paar vraagjes wilt beantwoorden.

Je kunt mij mailen op: figaroke90@hotmail.com

iig bedankt!
Kathleen
jasonniet aangemeld
vrijdag 1 februari 2008 @ 13:04antwoorden
yea punkers!
jasonniet aangemeld
vrijdag 1 februari 2008 @ 13:05antwoorden
punkers zijn awsome!!!!!!
thrashniet aangemeld
zaterdag 2 februari 2008 @ 20:27antwoorden
punk is echt te cool!
eigenlijk zouden die kk hardcore gasten op moeten donderen en er gewoon punkers van gemaakt moeten worden en anders schieten we ze af
speel zelf ook in punkband supervet alleen altijd kutpubliek. mainstreamshit..
Rinskeniet aangemeld
zondag 3 februari 2008 @ 12:12antwoorden
Don't label me !!
glenn depauwniet aangemeld
maandag 11 februari 2008 @ 15:47antwoorden
rare mensen
klazzniet aangemeld
vrijdag 15 februari 2008 @ 11:53antwoorden
stoer man
jonathanniet aangemeld
zondag 17 februari 2008 @ 09:45antwoorden
ik wil ook zoo haren krijg wat moet ik dan doen
patrick jumpniet aangemeld
zondag 17 februari 2008 @ 09:47antwoorden
stoere man da gij zijt heel sterk
tomniet aangemeld
zondag 17 februari 2008 @ 09:47antwoorden
ik denk da gij sterk zijt of niet
vieze vuile gore engniet aangemeld
maandag 18 februari 2008 @ 16:12antwoorden
mij maakt niet uit hoe ze zijn
anoniemniet aangemeld
maandag 18 februari 2008 @ 16:13antwoorden
stomme dikke vuile punkers
Hanekam Henkniet aangemeld
dinsdag 19 februari 2008 @ 16:18antwoorden
hahahah grappige mensen hier: ik wil ook zoo hare... dan scheer je je kop kaal met een band haar over in het midden. en anoniem zeg dat tegen een punker als je m tegenkomt

grz
Fucking Peterniet aangemeld
maandag 25 februari 2008 @ 00:18antwoorden
Voor zo'n hanenkam kun je het best naar Londen gaan.