Vieze vuile gore enge Punkers!
| Auteur | Vieze vuile gore enge Punkers! |
| Aislinniet aangemeld | dinsdag 18 september 2007 @ 17:07antwoorden Ik vind punk wel chill maar ik blijf liever bij de gothic/metalscene, daar hoor ik. maar punk never dies. punk is niet dood |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 20 september 2007 @ 08:28antwoorden Inderdaad Punk is niet dood! Kijk bij 2nd, kijk bij tíBeest aankomende zondag bijvoorbeeld! Bedoel Punk heeft gewoon nog en het is nooit verdwenen. Ik denk ook niet dat het zal verdwijnen. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| matgiessen@hotmail.cniet aangemeld | maandag 24 september 2007 @ 11:35antwoorden rnSchaap schreef op 7 september 2006 @ 16:14rnIk heb hierover mn profielwerkstuk gemaakt, als iemand nog info nodig heeft, roep maar stuur mij dan eens wat informatie sivousplait mvg matthijs |
| Skating Till Im Deadniet aangemeld | donderdag 27 september 2007 @ 16:06antwoorden Heey Ik Ben Skater! En Ik Vind Emo Gothic Skater En Punker Style Vet Dus Antipunks of Whatever Moeten Oprotten!! |
| Skating Till Im Deadniet aangemeld | donderdag 27 september 2007 @ 16:08antwoorden BTW:
SKATER 4-LIFE!! |
| Skating Till Im Deadniet aangemeld | donderdag 27 september 2007 @ 16:08antwoorden BTWBTW:
Vette Plaatjes! |
| mezelfniet aangemeld | vrijdag 28 september 2007 @ 20:01antwoorden oww punk is zkr nieyt dood en wie zijn jullie nouw allemaal om fucking te bepalen wat punk is of nieyt the offspring is gwn een vette band relaxe muziek klaar gwn omdat ze bekend zijn zijn ze geen punk meer als the offspring geen hits had dan waren ze wel punk zkr dusjhea punk is toch gwn je eigen mening uiten en nieyt bull shit gaan lullen |
| lotteniet aangemeld | maandag 1 oktober 2007 @ 11:48antwoorden baaaah, punkk |
| evelienniet aangemeld | zondag 7 oktober 2007 @ 13:48antwoorden knappe gasten zenne |
| just a punxniet aangemeld | zondag 7 oktober 2007 @ 17:35antwoorden het is geen aanstellerij het is gewoon u verzetten tegen de maatschappij zoals hij nu is. punkers staan voor: eigen mening, gelijkheid,vrede en anarchie.de kleding hoort daar gewoon bij |
| Alex punkniet aangemeld | donderdag 18 oktober 2007 @ 17:09antwoorden hi. i like punk!!!!!!!!!!!please give me melodi for sex pistons |
| robniet aangemeld | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:30antwoorden punk is gwwn gaaf zonder punk waare somige muziekstyle er amper en het gaat teminste erges over |
| robniet aangemeld | vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:31antwoorden en en en de kleding is ook gwwn gaaf |
| Antifaniet aangemeld | zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:50antwoorden egt volgens somigge ben ik n gothic omdat ik n blauwe hanekam, dat zijn dus egt mongolen |
| debbyniet aangemeld | zondag 21 oktober 2007 @ 20:03antwoorden Ik vind elke subcultuur wel iets hebben, maar punk vind ik echt gaaf!!! Met die kleren en kapsels enzo..... |
| joostniet aangemeld | vrijdag 7 december 2007 @ 10:55antwoorden mooie site handig voor mijn werkstuk danjewel |
| Bullet in a barbie__niet aangemeld | vrijdag 7 december 2007 @ 20:19antwoorden kben iets tssn ne emo en e punker. kvindn punk gwn zalige muziek. wat andern va mien denkn ku mun eigluk gestooln wrdn! so F.O.D.! |
| nadineniet aangemeld | zaterdag 8 december 2007 @ 19:03antwoorden hou toch op!!
zak met bijde poten in de shit!! i love punk (ik ben zelf emo) en what the fuck ben jij dan? mislukelingstijl? lijkt er wel op stomme koe |
| Jeroen Bniet aangemeld | zondag 9 december 2007 @ 15:53antwoorden Ieder zen eigen smaak toch?
En wtf zeike ze , wij zeiken toch ook nie over hun? Punk vind ik gewoon uber vet ookal ben ik zelf een btj emo maja de meeste kennen mij gewoon als punk terwijl ik er elke dag als een emo bijloop. niet dat ik het erg vind ofzo dus laat ons/ze gewoon met rust! |
| fak die punkniet aangemeld | vrijdag 14 december 2007 @ 11:42antwoorden punk is gewoon vernaait, stelletje gekken wie draagt die debiele kleren??
Dan ben je echt wel getikt in je kop waarom niet gewoon??? |
| Blast aangemeld | vrijdag 14 december 2007 @ 12:00antwoorden @ fak die punk: wat is normaal tegenwoordig?
Iedereen is anders, ieder heeft zijn eigen smaak en eigen voorkeur. De ÈÈn loopt het liefst op nike's de ander op allstars, de ÈÈn draagt lonsdale, de ander draagt karl kani.. Dat is toch juist mooi, een diversiteit in de samenleving? Het zou anders maar knap saai worden.. |
| XXniet aangemeld | vrijdag 14 december 2007 @ 18:16antwoorden hey my punker friends and country neighbours im come from germany near winterswyk |
| punx aliveniet aangemeld | vrijdag 14 december 2007 @ 22:51antwoorden joeng ge zij ne punker of ge zij da nie... nie van ; ik ben emo maar toch punker...punk is wel meer dan extreme kleding en harde muziek ...je hebt ook nog het strijden tegen onrechtvaardigheden op deze wereld en tegen rasicme betogen dat is punk !!!
punx not dead !!! |
| Jeroen Bniet aangemeld | zaterdag 15 december 2007 @ 17:31antwoorden ik=toch punk ...punx alive |
| iemandniet aangemeld | zaterdag 22 december 2007 @ 17:50antwoorden punx alive heeft gelijk punx not dead |