Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| gaskamerniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 15:27antwoorden ik kan er niet echt tegen dat die apen hier rond lopen ik ken een vrindin die door die apen verkracht en over mot is in antwerp ik moen van die rassen ni hebbe verkracht worden gewoon omdat ze een vest aan had van fred perry skin head zijn goede mensen maar gemoogt gewoon nooit op hun tenen staan want da loopt niet goed af en een skin head word je niet dat ben je van bij de geboorte dat zit in de gene |
| Joseph aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 15:58antwoorden hm gaskamer ik kan mezelfheel goed vindenin je verhaal.. niet alleen gebeurd dat gewoon met een zekere regelmaat.. het gebeurd ook gewoonschaamteloos.. net als zinloos geweldplegingen en overmatigdrugsgebruik..
Het is bekend, bijhet CBS ook, groot gedeelte criminelen zijn ook buitenlanders.. De grote 'maar' van dit verhaal is.. zijzijn niet allemaal zo.. het is maar een groep.. die groep mogen idd onthoofd worden ofzo... maar we kunnen niet ook de onschuldige 'apen' met de nek aankijken.. wat deze kwestie lastig maakt.. Iedereen is namelijk 1.. jij ook.. ik zou ook geen skin gelijk trekken met wat Hitler gedaan heeft.. dat zou niet eerlijk zijn. |
| mezelfniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 22:59antwoorden voor gabbers betekenen witte veters betekenen dat je trots bent op het blanke ras rode dat je een allochtoon het ziekenhuis inhebt geslagen en geel dat je een hekel aan niet blanken hebt en voor een nazie betekenen witte veters betekenen dat je trots bent op het blanke ras rode dat je een linkse skinhaid bent en geel dat je een hekel aan niet blanken hebt alleen rood is |
| mezelfniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 23:00antwoorden anders maar nu gebruiken de meeste naties de rode veter ook met de betekenis dat ze een allochtoon in het ziekenhuis hebben geslagen |
| mezelfniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 23:03antwoorden maar al die allochtonen noemen me een nazie dus nu gedraag ik me ook maar zo |
| Leroyniet aangemeld | woensdag 29 augustus 2007 @ 01:55antwoorden Ik ben zelf een half indo/nederlands en sta elke week op hardcore feestjes te knallen! ik vind onzin dat mensen denken dat gabbers racistish zijn want dat is helemaal niet zo. natuurlijk heb je die er wel tussen zitten maar dat is een kleine groep waar je gwn scheit aan moet hebben, precies het zelfde met marokanen en turken tis gwn een groep die het voor de rest verziek wat heel jammer is.
voor de gene die zeggen dat hardcore voor racisten is nodig ik een x uit om met me mee te gaan en kan je zelf het zelf zien dat het niet zo is, ik heb zelf ook met skinheads lopen stampuh en lopen feesten enz.. En als er een racist zou zijn op zo'n hardcore feest dan is die zowiezo ook in de minderheid.. want de echte gabbers zijn zelf ook tegen racisten en de gene die zeiden dat gabbers racisten zijn is die kleine groep die ik bedoel die het gelijk verzieken voor de rest. Dj outblast - life sentence for mankind "hardcore doesnt give a fuck about the colour of our skin, or the way we dress" prachtig nummer nja laters en 1000% against racism! |
| Gabber saidniet aangemeld | vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:28antwoorden Dat is kutshjittbull (sorry). Ten eerste, als een gabber(ofs0) scapino sgoenen droeg, was het een Zwabber(nepgabber) Ten tweede...Gabbers dragen ook air max, en kisten, docs. kost stukken duurder! Ten derde. wat heeft VOETBAL met skinheads te maken. als je zo capsonuss wil doen over je voetbal, doe het op de website van ajax, en NIET hier!!!!!!!! Ten vierde.... marrokanen hebben kapsonus hier! Jonge, ik ben het eens met leroy, goedsoo gappiii |
| Joseph aangemeld | zaterdag 1 september 2007 @ 05:27antwoorden Ik respecteer je vrije gebruik van de vrijheid die mening heet.. maar ik kaneht neit laten je erop te wijzen dat je jezelf tegenspreekt 'Gabber said'
enerzijds hebben andere kapsones en jij niet.. aan de andere kant pats je de hele boel af hoe duurder jouw schoenen dat wel neit zijn tegenover een goed of slecht hartige etnische minderheid.. Nog neit te denken aan de standpunten die in 'Nazi Hollander' s post naar voren komt. de ultieme trots voor je eigen ras(wat er ook nog van over is, want ras nederlanders zijn erneit echt meer iedereen is wel een beetje duits of een beetje dit of dat) en ultieme trots voor eigen land.. heeft niks met kapsones te maken natuurlijk |
| Gabber saidniet aangemeld | zaterdag 1 september 2007 @ 20:15antwoorden Oke Joseph, je hebt wel gelijk....
Maar vele marrokanen en turken hier doen capsonus, en wat ik ook vaak hoor van mensen... Gabber zijn racistisch. Mijn broertje wordt op school gepest omdat hij vaak ''lonsdale en hardcore'' draagt.. Hij word alsmaar gepest en geslagen. terwijl hij niet eens weet wat racist is. Hiervoor was ik links! Maar uit bescherming van mijn broertje begon ik marrokanen te haten. Omdat zij mijn broertje sloegen.. Daarna kreeg ik ook problemen! Nu ben ik zo rechts dat ik al met de ''nazi scene meeloop! Het is mijn fout dat ik nu alle marrokanen als kutapen zie. want niet iedereen is zo! Maar marrokanen hebben mijn broertje te vroeg beoordeelt! Alleen omdat hij een bepaalde muzieksoort luisterd en lonsdale draagt! Dus.... Ik hoop dat Joseph begrijpt waarom ik zo boos ben. En nu komen marrokanen ook op alle site's te capsonusen! |
| TerrorChucky aangemeld | zaterdag 1 september 2007 @ 22:46antwoorden Ik ben zelf ook een racist en ik vind gewoon dat mensen hun oordeel te snel klaar hebben liggen Groetjess |
| Lady-Angerfistniet aangemeld | zondag 2 september 2007 @ 15:38antwoorden iidd.. LÈroy heeft glijkk
wat heeft die bende met onze stijl te make .. tis onze passie ons leve LAAT ons leve ! het is onze keuze! i don't give a fuck what you think about our style .. waarom is het gabber zijn verkeerd waarom moet het benadrukt worde op het negative het racisme!? ! ga het positive er eens van in zien je zult zien dat je niets anders meer wil ! het draait niet op de huidskleurr maar op de feesten de dj's de sfeer ! het gabber zijn is voor iedereen laat iedereen zijn gang gaan .. en FOK die haters van hardcore en gabbers! x. Lady- angerfiist |
| gabber maikniet aangemeld | maandag 3 september 2007 @ 13:35antwoorden ik vind ook wel dat dat allemaal ook niet zo racisties maar ik vind wel
ons volk eerst eigen volk eerst |
| maik gabberniet aangemeld | maandag 3 september 2007 @ 13:37antwoorden allorchtonen vinden me natie dus gedraag me er na en nbecherm mijn land |
| japio aangemeld | maandag 3 september 2007 @ 14:10antwoorden ik vind ook dat wij ook onze mening mogen geven dat doen allhochtone ook en wij gabbers skinheads ook mening mogen geveen |
| Boot boyniet aangemeld | dinsdag 4 september 2007 @ 01:33antwoorden Ik vind het vervelend dat er tegenwoordig zoveel gezeik is over het woord skinhead. Ik denk dat je trots moet zijn op skinheads. Als je terug kijkt naar de roots van de skin zie je dat deze voortkomt uit allochtonen en blanken die samen iets nieuws en iets moois maken, ik zeg leer hiervan en denk eerst na voordat je iemand voor een racisist uitmaakt.
De skinhead is nooit een racist, maar iemand die van een lifestyle geniet samen met zijn vrienden. Deze hebben vaak allemaal een andere huidskleur kijk maar naar de band Bad Manners. de lead zanger is toch echt een skin en een neger. |
| de leerkracht nederlniet aangemeld | dinsdag 4 september 2007 @ 14:02antwoorden Jullie kunnen totaal geen nederlands... |
| Joseph aangemeld | woensdag 5 september 2007 @ 01:36antwoorden Lonsdale, Hardcore.. het is toch gewoon watje vet vind om te dragen. watje ruig vind om naar te luisteren..
Beetje dom van mensendat ze danhun 'racist-oordeel' klaarhebben liggen.. die verpesten het voor de rest |
| voormalig skinheadniet aangemeld | donderdag 6 september 2007 @ 14:50antwoorden Haha Boot boy en leerkracht,
Gelijk hebben jullie, "fout" volk loopt overal rond in de samenleving. Rechtse skins van toen en nu zijn meelopers van gevaarlijke gekken omdat ze ontevreden zijn over hun eigen leven. Leer eerst eens fatsoenlijk nederlands, misschien dat je dan wel serieus genomen wordt! Wees gegroet! |
| angelerrorniet aangemeld | donderdag 6 september 2007 @ 18:26antwoorden ze weten nii wat ze met zich zelf aan moeten dus gaan ze mensen op straat maar lastig valle |
| WorkingClass69niet aangemeld | donderdag 6 september 2007 @ 19:17antwoorden De zanger van bad manners is btw geen neger |
| Raise your fistniet aangemeld | zondag 9 september 2007 @ 22:19antwoorden En daar gaan we weer het kan ook niet anders lijkt het wel.
En weer word er ophef gemaakt over racisten hardcore lonsdale en gabbers, worden jullie daar dan nooit moe van? ik heb al eerder gereageerd in dit topic onder de naam onbekende met een heel verhaaltje, maar ik kon het niet laten nog eens te reageren. Nogmaals gabbers zijn niet racistisch lonsdale is niet racistisch, tuurlijk heb je er sommige tussen zitten die het wel dragen en racistisch zijn, maar dan kun je dat wel over iedereen zeggen vind je ook niet. Ik ben wel tegen racisten of mensen die zomaar iemand in elkaar slaan, want je bent wel erg laag bij de grond als je iemand in elkaar slaat die je niet eens kent. En over die veters dat vind ik het allerlaagst dus het moet geweldig zijn om een allochtoon het ziekenhuis in te slaan? ik ben ook een allochtoon en ik ben een meisje, slaan jullie dan soms ook meisjes het ziekenhuis in? in ieder geval vind het jammer dat mensen roepen WHITE POWER EN ONS LAND want ik ben hier geboren en het is net zo goed ook mijn land, wat een ander ook zegt. En wat ik helemaal grappig vind is dat sommige Nederlanders zeggen ABN praten, terwijl ze zelf blijkbaar nooit spelling of woordenschat hebben gehad, of nooit een boek open hebben gehad dus erg ironisch. ik zou zeggen durf naar jezelf te wijzen en kritiek op jezelf te hebben voordat je naar een ander gaat wijzen. want zelf ben je ook niet perfect |
| SAADniet aangemeld | maandag 10 september 2007 @ 16:51antwoorden Goedzo Rais u fist.....
Jij bent allochtoon, en je schaamt je er niet voor..... Heel knap van je! Ik = ook allochtoon. ik ben ook trouwe hardcore luisteraar, ik loop mee met de gabberscene! Dus! Applaus |
| Raise your fistniet aangemeld | maandag 10 september 2007 @ 22:26antwoorden @lonsdaleking
wauw wat moet jij je stoer voelen zeg klagen over de buitenlanders maar ze ook geen enkele kans geven. en zal ik je eens wat vertellen jochie als jij mij aan de telefoon zou krijgen zou jij denken dat ik een Nederlander ben, zo goed praat ik nederlands. dus houd op met het spuien van vooroordelen want je bereikt er niks mee. mensen die andere discrimineren vanwege hun uiterlijk of ras zijn zelf mensen die nooit in het leven zullen slagen, en dat weet ik heel zeker. Ik zou heel graag willen weten hoe jij in het leven staat over 10 jaar, denk daar maar eens goed over na steek daar maar je energie in, in plaats van buitenlanders uitschelden daar bereik je totaal niks mee. Als je die energie in jezelf steekt dan bereik je tenminste wat En dan nog iets mensen die schelden geven aan dat ze eigenlijk geen discussie kunnen voeren, ze zijn zwak want ze kunnen niet in normale woorden verwoorden wat ze nou bedoelen |
| kaaskop korsniet aangemeld | zaterdag 15 september 2007 @ 10:58antwoorden lonsdale power ik gebruik het als racistis merk |
| Raise your fistniet aangemeld | zaterdag 15 september 2007 @ 23:09antwoorden @kaaskop kors, jij bent een meeloper van de hardcore scene met je lonsdale power je kunt dat niet eens als een racistisch merk gebruiken, want lonsdale makers zijn niet racistisch.
ik lach je zo hard uit kaaskop kors pur omdat jij denkt stoer te zijn, zonder te realiseren hoe belachelijk je jezelf maakt |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.