Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| beterc0reniet aangemeld | vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:04antwoorden tegenwoordig denken ook al dat al die hardcore gasten dat ze skinhead zijn, dat is dus niet zo
oi |
| Hollanderniet aangemeld | vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:27antwoorden Jullie praten wel zo over die turken en Marrokanen, maar jullie zeggen dat jullie een eigen mening mogen hebben over/tegen Marrokanen, als een marrokaan jullie haat, is dat toch zijn mening. En als jullie Marrokanen haten, laat het dan zitten bij een mening, want jullie strooien alleen maar negatieve dingen over Marrokanen op alle site's, dan doen hun hetzelfde, straks komt er nog een rassenoorlog!
En Hardcore junkie, en niet alleen jij. Leer is Nederlands, ik was een uur bezig om uit te vinden wat jij hebt geschreven! Groeten. Vincent (ook een trouwe hardcoreluisteraar |
| Said aangemeld | vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:42antwoorden Hallo Hollander Vincent.
Ik ben het roerend met je eens. Ik was eerst ook rechts. Dat is nu niet meer. En als ik een mening heb, verspreid ik het niet meer. Mijn complimenten. |
| rude-0-skinniet aangemeld | zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:18antwoorden betercore OI! fok rechts, links zal zege vieren, geef om je medemens, en denk na!!! oi oi oi |
| rude-o-skinniet aangemeld | zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:24antwoorden when kids united, BLACK OR WHITE! |
| Sterfanniet aangemeld | zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:02antwoorden rechts is het antwoord, laat je niet vertragen door de zwakkelingen en de naivelingen! |
| anoniemniet aangemeld | maandag 13 augustus 2007 @ 00:33antwoorden lonsdale jongeren.. wat een onzin lhet merk lonsdale is zelfs door een neger ontworpen,, lonsdale sponsert namelijk ook multiculturelen festivals. en zowieso is 'gabber ' en skinhead iets totaal anders. het gabber zijn en hardcore heeft totaal niks met racisme of naziisme te maken. gabbers worden gewoon geasocieert met skinheads, vreselijk |
| ---niet aangemeld | maandag 13 augustus 2007 @ 00:40antwoorden hardcore heeft godverdmme niets met politiek te maken. het zijn allemaal vooroordelen over het racisme. omdat gabbers kaal zijn hoeven ze toch niet meteen skinheads te zijn. |
| vraagsterniet aangemeld | woensdag 15 augustus 2007 @ 12:45antwoorden kheb een vraag ze zeggen dat de bretels gwn sier is maar wat is de echte betekenis |
| Anoniem wijfniet aangemeld | donderdag 16 augustus 2007 @ 12:50antwoorden Skinhead zijn en Hardcoregabbertje zijn heeft echt helemaal niks met elkaar te maken, en wat betreft betekenissen over bepaalde kledingsoorten en dergelijke. Zo zeggen ze over Lonsdale dat het tegen zwarten is maar het is zelf door een neger ontworpen, dus dit is niet discriminerent. Zo zeggen ze ook dat elke kleur veter weer een andere betekenis heeft, of als je bretels draagt ben je al een skinhead of ben je al een racist. Vind je het gek dat als je in een zwarte buurt woont een hekel krijgt aan al die zwarten. Iedereen wil toch dat Nederland blank blijft.
Commentaar ?? |
| saartjeniet aangemeld | donderdag 16 augustus 2007 @ 20:23antwoorden Ik ken ook skinheads die zijn alleen tegen de allochtonen die zich niet aan de regels houden.. als je na zoon programma kijkt van opsporing verzocht ofz.. komen er meer en deels allochtonen in voor!! ik vind dat die gewoon weg moeten!! ze moeten zich maar leren gedragen!! |
| gabber gekniet aangemeld | zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:19antwoorden hardcore de best lonsdale oka |
| white powerniet aangemeld | zondag 19 augustus 2007 @ 19:13antwoorden blank is beter! |
| Nikii aangemeld | zondag 19 augustus 2007 @ 23:20antwoorden waarom heeft iedereen het hier over hardcore,gabbers en lonsdale..? jongetjes/meisjes van 15(of hoe oud dan ook) die roepen dat ze 'skinhead','nationalist' en/of 'racist' zijn en die niet normaal hun eigen taal kunnen en niet weten waar het uberhaupt voor staat of waar ze over praten. ik vraag me af of veel mensen in dit forum eingelijk wel de moeite hebben genomen om de tekst te lezen.. (niet dat hij echt zo sterk is) |
| Nikii aangemeld | zondag 19 augustus 2007 @ 23:27antwoorden ga het niet over gabbers en 'lonsdalejongeren' hebben als je een tekst over skinheads gaat schrijven. of geef een andere naam voor het kopje van de tekst. |
| h4lniet aangemeld | dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:54antwoorden sorry hoor maar als je hardcore draagt zegt dat niet gelijk dat je tegen buitenlanders bent..harcore is muziek! is geen lonsdale |
| gabberrrniet aangemeld | dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:33antwoorden wat een gezeik over die racitiche gedoe sommigge gabbers zijn wel rasitisch en sommige weer niet |
| Marcusniet aangemeld | dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:56antwoorden Fuck de buitenlanders
|
| Je moederniet aangemeld | donderdag 23 augustus 2007 @ 17:43antwoorden rnmocro schreef op 10 mei 2007 @ 18:54rnfuck racisten ze zyn gewoon jaloers dat zij kleren van de scapino dragen en elke marokkaan met air max loopt en marokkanen zijn gewoon over het algemeen knapper,sterker en kunnen veel beter voetballen dus als we met vooroordelen bezig zijn.. Beetje kansloos dus. |
| Nikii aangemeld | zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:17antwoorden haha indd |
| Onbekendniet aangemeld | zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:06antwoorden Ik ben zelf ook een allochtoon
en luister ook naar hardcore, maar niet alleen hardcore ook Metal gothic-rock enzovoort, maar goed wat mijn punt is, is dat niet iedereen racistisch hoeft te zijn omdat ze hardcore luisteren. mensen in een pak kunnen net zo goed racistisch zijn. maar er zitten ook sommige tussen die wel degelijk racistisch zijn, maar dat zul je altijd hebben. en sommige allochtonen gedragen zich inderdaad niet, dus vind het ook niet gek dat sommige zo denken. Maar als je iedereen over 1 kam scheert dan ga je echt veel te ver want je kunt niet aan iemand zijn uiterlijk zien, hoe degene vanbinnen is of hoe degene denkt. maar ja het zal toch altijd blijven verschillen, maar om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk alleen maar blanke vrienden en maar 2 of 3 buitenlandse, dat komt omdat ik beter met de blanken kan opschieten, ik praat ook nederlands en niet buitenlands, het enige buitenlandse aan mij is mijn uiterlijk. maar wat ik hiermee wil zeggen is, kijk verder dan je neus lang is |
| Hardcore Gabberniet aangemeld | zondag 26 augustus 2007 @ 18:39antwoorden Jezus wat un gezeur allemaal
Ik vindt het jammer dat veel mensen altijd maar de vooroordelen over de gabberscene met zich mee brengen. Ten eerste ik ga al jaren naar Hardcore feesten en heb nog nooit skinheads gezien. Ja oke je ziet wel is van die 15 jarige kansloze stakkers met kisten en denken dat ze dan heel wat zijn en die de scene proberen te verkloten! Ten tweede. echte skinheads zijn juist anti hardcore want de skinhead scene bekijkt de gabber scene als alleen maar drugs gebruikekende mensen. Oke er wordt wel is wat gebruikt maar dat word ook op andere feesten gedaan en niet alleen bij de hc feesten, dus de skinhead scene zien hun als de linkse aan. Ten derde. Hardcore heb niks met politiek te maken.( Gabber is ook een joods woord voor vriend dus links Ps. Dom als er mensen zeggen hiero White Power e.d. wat doe je dan op deze linkse site? |
| Reinblut88niet aangemeld | zondag 26 augustus 2007 @ 20:13antwoorden hardcore gabber Weet jij hoeveel linkse personages er op rechtse site's komen voor eventuele informatie |
| Je moederniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 11:02antwoorden Grappig ook dat iedereen hier denkt dat Skinheads naar Hardcore luisteren, ikzelf luister voornamelijk naar Oi! Het meerendeel van de Skinhead-scene zal je aantreffen op Ska-feestjes.
Totaal niet gerelateerd aan elektronisch gepriegel. (met alle respect, maar ik vind er nu eenmaal niets tot weinig aan @Hardcore gabber: Jij snapt het gedeeltelijk, je visie is wat bekrompen maar dat komt wel met de jaren |
| Je moederniet aangemeld | maandag 27 augustus 2007 @ 11:02antwoorden edit: dubbelpost |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.