Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| Jannieniet aangemeld | zondag 10 juni 2007 @ 16:07antwoorden traditional skinhead Helemaal met je eens valt weinig meer aan toe te voegen |
| ehvskinniet aangemeld | maandag 11 juni 2007 @ 11:22antwoorden ga niet op internet liggen praten over skinheads die buiten op stratumseind op mensen te staan wachten om mensen te pakken want een skin heeft wel wat beters te doen dan in een straatje te gaan wachten op ruzie en al helemaal fout is dat iemand hier zegt da ze ook nog eens mensen kunnen aanranden EEN SKIN IS DAAR ZWAAR OP TEGEN en zal dus degene die dat wel doet goed hard aanpakken en terecht |
| Gabber Gniet aangemeld | maandag 11 juni 2007 @ 16:22antwoorden Ja waar zijn de gabbers joh nou ik ben er nog als gabber maar wat is er nog leuk aan als iedereen jumpt en waarvan de meerderheid oud gabbers zijn |
| hardcore18niet aangemeld | dinsdag 12 juni 2007 @ 21:53antwoorden ik ben en nationalist en zal wat zegen over lonsdale het is geen racisten merk wan een buitenlansen partij in de pollitiek steund(lonsdale) oke dus het isbullshit over lonsdale |
| MELANIEniet aangemeld | donderdag 14 juni 2007 @ 11:31antwoorden Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe die gene er bij loopt
ik draag zelf ook Lonsdale en ik vind het altijd erg vervelend als iemand mij vies aan ziet omdat ik dat draag, terwijl ik er niks mee bedoel want ik draag het omdat ik van hardcore houdt en niet omdat ik een racist ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 14 juni 2007 @ 12:30antwoorden Lonsdale heeft nooit politieke partijen gesteund, het word wel gebruikt door sommige partijen zelf als een soort merk om zich daarmee te profileren. Lonsdale zelf heeft niets met racisme te maken. Als iedereen het artikel eens goed zou lezen en niet alleen, happen op ieders reactie.
Dan zou er een gesprek met inhoud zijn en 100 keer dezelfde reactie. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| andyniet aangemeld | donderdag 14 juni 2007 @ 19:54antwoorden de klopt ok zo ze zijn geen racist hahah dikke lul met jullie ben geen skinhead maar ben wel racist |
| hardcore18niet aangemeld | vrijdag 15 juni 2007 @ 23:23antwoorden wat jij jogie met bassie en adriaan
ik et wel beter |
| Rickniet aangemeld | dinsdag 19 juni 2007 @ 03:42antwoorden Geweldig! Al die gasten die zo goed nederlands schrijven. Misschien wat beter opletten op school? |
| JPLJSniet aangemeld | dinsdag 19 juni 2007 @ 20:41antwoorden Ik snap dit niet, ik ben hier geboren maar mn ouders zijn buitenlands.. en voor zover ik op straat enzo zie.. zijn ongeveer 99,9% van de "gabbers" keiharde racsisten.. best wel gek eigenlijk, als je bedenkt dat ze iets tegen turken en marrokanen hebben, en toch naar die landen om vakantie gaan, en de cultuur ervan beleven, en nog iets, waarom zou je iets tegen Buitenlanders hebben als die zich goed aanpassen?ΓΈ!. Buitenlanders die dat niet van plan zijn is een ander verhaal, daar kan ik me iets bij voorstellen.
En Buitenlanders zijn trouwens niet alleen turken en marrokanen!!.. een belg, duitser, engelsman, fransman, luxemburger, zweed, ier etc. etc. etc. zijn ook buitenlanders. Een ding weet ik wel.. als al die "gabbers" (daarbij bedoel ik het grootste deel) zo f*cking rasistisch blijven... zullen ze het niet ver schoppen.. echt niet. mzzl.. |
| Casperniet aangemeld | dinsdag 19 juni 2007 @ 20:43antwoorden Jah, je hebt gelijk .. gewoon neutraal blijven en normaal met die mensen omgaan |
| Bassie_Adriaan aangemeld | woensdag 20 juni 2007 @ 10:59antwoorden Onderwijs heeft afgelopen jaren de taalvaardigheid inderdaad een beetje laten verslonzen.
In tegenstelling wat er beweerd word, heeft Lonsdale nooit enige politieke partij gesponsord. Dat misschien een winkel die het merk verkopen dat doen, is natuurlijk altijd mogelijk. Als je normaal met elkaar omgaat, dan is er geen probleem. Neutraal inderdaad, niet gelijk vooroordelen. Vanwege een klein clubje mensen die het verpesten moet je niet gelijk een hele bevolkingsgroep veroordeeld. Dat heeft in het verleden geleidt tot zeer nare taferelen en dat is nog zacht uitgedrukt. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Hardcore Nathanniet aangemeld | donderdag 21 juni 2007 @ 19:45antwoorden De Nederlandse vlaggetjes worden gedragen doordat we er trots op zijn dat hardcore in Nederland is ontstaan. |
| gabbertomniet aangemeld | donderdag 28 juni 2007 @ 14:18antwoorden een hoop egte gabbers zijn van die blije jumpertjes geworden,
dat waren dus de grote ongens die riepen: I will always love hardcore nouw zij niejt dus Bah mazzels gabbers 4 life |
| jack pitbull germanyniet aangemeld | vrijdag 29 juni 2007 @ 10:31antwoorden lonsdale mensen houden van hardcore en die lonsdale draagt om skinhead te zijn is gewoon een meeloper wand negen van de tien lonsdale dragers gaan gewoon met zwarte om of geven die een hand dat haat ik white power rules r.i.p ian stewart |
| brigade mniet aangemeld | vrijdag 29 juni 2007 @ 10:36antwoorden skinhead 4 life boycot lonsdale boycot hardcore this is the final war skinheads aan de macht voor volk en vaderland |
| tamaraniet aangemeld | maandag 2 juli 2007 @ 11:46antwoorden het is waar lonsdale is een merk geen stijl ik ben vorige maand in engeland geweest iedereen loopt er mee daarOo najaa ik word vaak aangezien voor skinhead kan mij het boeiuuh ik ben trots op nederland.. trouwens nog zOiets als je van hardcore houd ben je racist slaat tOgh nergens op denk naa ik heb een vriendin is zwart maar geadopteerd zij is hardocore en zelfs zwart ook draagt ze lonsdale en het ze een hekel aan de allochtonen klopt dat najaa zo zie je dat lonsdale hardcore nikes er helemaal niets mee te maken hebben als je gabber ben zit het in je hart en niet in de kleding XxXx |
| Robbyniet aangemeld | maandag 2 juli 2007 @ 19:16antwoorden Parkzicht!
ik ben zelf ook getint/zwart maar ik ben dus echt NIET de doorsnee zwarte ik hou van hardcore,me broer ook die heb het begin van de gabber meegemaakt alles ik zie t zo als je buitenlander bent en je gedraagd je normaal en past je aan oke,no problem maaar,dat doen al die kk turken en kk mocros niet opkkren met die ratten hardcore till we die |
| Saidniet aangemeld | vrijdag 6 juli 2007 @ 12:56antwoorden Mijn vader is Zweeds, en men moeder is Iraans, ik heb een blanke huidskleur en heb bruin haar. Ik hou ook van hardcore en ik loop ook met een bomberjack rond, ik ben geen racist.
Niet alle gabbers zijn Hollanders. Ik ken en turkse Gabber die op hardcore feestjes een dj is. Ik zie ook wel eens mensen die donker zijn en van hardcore houden. |
| Saidniet aangemeld | vrijdag 6 juli 2007 @ 12:57antwoorden Hardcore is een muziekstyl, en bomberjack en s00w horen erbij, het klopt wel dat veel gabbers racisten zijn, maar ook rapnegers doen racistisch tegen het gabberzijn, racisten heb je overal! |
| Skinhead NHniet aangemeld | vrijdag 6 juli 2007 @ 18:15antwoorden Moderatie door Buuze; Op Hitler doelende reactie's hoeven hier niet. |
| Skinheadniet aangemeld | vrijdag 6 juli 2007 @ 18:20antwoorden laat ze komen dan sappie wij zijn egtr niet bang hoor voor dat zoort werklooze smeerlappen
|
| Skinnyniet aangemeld | zaterdag 7 juli 2007 @ 02:17antwoorden heb je iets tegen racisten? dan ben je zelf wel racistish bezig |
| Bassie_Adriaan aangemeld | zaterdag 7 juli 2007 @ 22:17antwoorden Racisten zijn er gewoon. Of we er blij mee moeten wezen is een tweede. Maar dat argument gebruikt een racist ook tegenover Buitenlanders. Dus het is het cirkeltje rond. Nadeel van de racist is dat hij meestal meer moeite heeft te wonen met zijn medelanders, dan een niet racistisch iemand. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| skinny-girlniet aangemeld | maandag 9 juli 2007 @ 09:57antwoorden ik ben een skin uit belgie en ik ben ook rasist en ik weet ook waarom (dingen die ik heb meegemaakt met die m*kannen) . hier waar ik woon zijn we met een hele groep en bij hen voel ik me veilig ik heb nog nooit zo een goeie vrienden gehad en ik weet als er problemen zijn , dat ik altijd bij hen terecht kan ! ik zou zeggen : S* H*L en hopelijk komen er meer en meer skins !!! w*thp*wer 4-life !!! xxx stephanie_deceuninck@hotmail.com |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.