Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| doppieniet aangemeld | zaterdag 12 mei 2007 @ 01:30antwoorden Er zijn genoeg buitenlanders die zelf ook lonsdale dragen.
Maar ben het er wel mee eens dat buitenlanders voor overlast zorgen. dat is nou eenmaal hun mentaliteit. En die kunnen ze beter in hun eigenland toepassen.. En met DIE buitenlanders bedoel ik dus niet alle buitenlanders. Iedereen weet welke groep er bedoeld word. |
| lrieniet aangemeld | zaterdag 12 mei 2007 @ 10:31antwoorden ik vind t jammer om te zeggen, maar ik ben deze info JUIST gaan opzoeken omdat ik te veel enge dingen heb gehoord en gezien van skinheads, niks tegen lonsdale, maar het is echt WEL een groot probleem. Ik woon in waalre, en als ik naar stratum ga ( Het uitgaanscentrum in eindhoven, tientallen cafe's naast elkaar ) dan kan je in de 2/3 straatjes achter stratum die skinheads gewoon met zn allen mensen zien opwachten om ze compleet in elkaar te rammen ( vermoed ik niet alleen , gebeurt ook vaker ) , of met zn allen meisjes aan te randen, en als buitenlander kan je ook maar beter uitkijken |
| Janeniet aangemeld | zaterdag 12 mei 2007 @ 19:44antwoorden Zowel rechts-extremisme als moslimradicalisme is eng! beide groepen aanpakken dus! Maaruh Mocro met z'n vooroordelen...Marokkanen knapper, sterker en betere voetballers...dat betwijfel ik |
| Lisaaniet aangemeld | zondag 13 mei 2007 @ 18:39antwoorden Ik vind skinheads eng!
trouwens, als jullie buitenlanders haten! is het niet dankzij hun, want de konining beslist of ze gaan oprottuh of gaan blijven en hallo, ik vind buitenlanders best wel aardig hoor!! |
| grantniet aangemeld | zondag 13 mei 2007 @ 19:47antwoorden eey gasten ik snap er geeen reet van,wat is er mis met lonsdale |
| Bassie_Adriaan aangemeld | vrijdag 18 mei 2007 @ 14:15antwoorden Extremisme is altijd eng, ongeacht welke groep. Er bestaan meer dan de twee genoemde groepen. Je extremistische christenen, je hebt extremistische dierenbeschermers die aanslagen plegen op bedrijven etc. Bedoel extremistische is ENG, ongeacht welke groep.
En Lisa, Ze zijn niet allemaal tegen buitenlanders. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| robertniet aangemeld | zondag 20 mei 2007 @ 21:57antwoorden lonsdale moet gwn blijven ze willen het niet meer gaan verkopen ik vind het gwn sneu voor woorden want lonsdale is officieel geen eens een rasictis want lonsdale is officeel een box merk maar wij hebbben het een nazi merk van laten worden niet zo dom ook want die domme marokkanen denken nou echt dat hun de baas zijn maar dat is niet zo want bij ons in het dorp lopen er heel wat mensen met lonsdale en zo maar we gaan dan niet met elkaar op de vuist omdat wij weten dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en gebruiken maar ik vind het echt een trieste mededeling voor de lonsdale dragers (ik zelf ook) ze gaan geen lonsdale meer verkopen helaas en wat er met skinheats aan de hand is omdat ze een kale kop hebben en kisten aan hbebben en broekspijpen op hebben gerolt is niet zo dom want iedereen heeft zijn eigen mening.
mvg robert als jullie willen reageren naar mij mail me dan even naar robert_de_vries16@live.nl want dan kunnen we er over praten groeten |
| Vivian aangemeld | zondag 20 mei 2007 @ 23:25antwoorden Ik zou best willen reageren maar door het ontbreken van leestekens en hoofdletters is je betoog behoorlijk onleesbaar Wie dit leest is gek. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 24 mei 2007 @ 10:38antwoorden
Vivian we zijn heel erg blij als mensen reageren, dat niet iedereen precies 100% Nederlands schrijft betekend niet dat we daar gelijk over moeten gaan vallen. De ergste berichten worden meestal verborgen. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| Wouter aangemeld | donderdag 24 mei 2007 @ 12:44antwoorden Er is een verschil tussen geen 100% Nederlands schrijven en het betoog van Robert. Dit barst echt van de fouten. |
| Bassie_Adriaan aangemeld | donderdag 24 mei 2007 @ 15:23antwoorden Je kunt gaan mierenneuken over hoe ze schrijven of je kunt de inhoud lezen die ze proberen te vertellen. En op dit punt, heeft het laatste voorrang. 'Ich habe es nicht gewusst' |
| traditional skinheadniet aangemeld | maandag 28 mei 2007 @ 22:02antwoorden t is toch te jammer voor woorden als ik deze reacties lees hier.Degene die dit geschreven heeft, heeft in grote lijnen ongeveer uitgelegd wat skinhead inhoud en de merken die ze dragen ze heeft in ieder geval de moeite genomen om een beetje onderzoek te doen naar waar de skinhead cultuur vandaan komt en wat t inhoud maar iedreen leest er hier blindelings overheen en kijkt alleen maar naar t "gabberverhaaltje" en meteen zijn skinheads eng want ze dragen lonsdale, de zanger van de oi! band "the oppressed" zei het mooi mensen die zichzelf skinhead noemen en racistisch zijn kunnen geen skinheads zijn omdat zonder de jamaicaanse rudeboys en hun muziek( ska reggae blue beat,take your pick) er geen skinheadcultuur zou zijn..kom op jongens ff de ogen open |
| Terreur In Je Eurniet aangemeld | zondag 3 juni 2007 @ 15:33antwoorden En wat is het probleem met Skinheads??
Ik vind het een beetje achterlijk dat mensen skinheads eng vinden. Leer eerst eens mensen kennen in plaats van dat je ze gaat beoordelen over hoe ze eruit zien. Nederland staat bekend om vrijheid van meningsuiting, betekend niet gelijk dat Skinheads die hun mening over buitelanders laten horen , nazi's of extreem-rechts zijn. Mwah, daarbij.. Hoor ik wel bij de extreem-rechtse Tjah.. Iedereen zijn eigen keuze, en mening. |
| Mieppieniet aangemeld | maandag 4 juni 2007 @ 00:00antwoorden Ik vind dat je mensen moet leren accepteren! Zelf ben ik een half bloedje ga mee in de gabber scene en skinheads accepteren mij en ik hun.
Dus ik denk dat je pas kan zeggen dat skinheads eng zijn als je ze zelf kent! |
| Nielsniet aangemeld | dinsdag 5 juni 2007 @ 14:44antwoorden eej k ben zelf ook rechts en heb kiste en lonsdale enzo. wtf boeit julie het nou dat er van die mense zijn als julie ze hate dan doen julie dat maar maar wij hate dan 3x zo hard trug |
| Davey The Skinheadniet aangemeld | woensdag 6 juni 2007 @ 16:19antwoorden OK DIT IS ZO IE ZO AL STOM GELUL WANT IK ZAT TE KIJKE WAT ZE ALLEMAAL DRAGEN ENZO, WITTE VETERS BETEKENT GEEN REET EN HET ZELFDE ALS RODE VETERS........ DUS ROOD IS GEEN LINKS EN WIT IS GEEN RECHTS JULLIE ZIJN GEWOON STOM JULLIE GELOVEN OOK ALLES STOMME POLITIEKE COMMUNISTE!!!!!!!!! |
| traditional skinheadniet aangemeld | woensdag 6 juni 2007 @ 17:53antwoorden zo te zien komt hier ook niet het meest bijstere volk dingen schrijven... |
| angelaniet aangemeld | woensdag 6 juni 2007 @ 22:55antwoorden Je laat misschien met je styl kleding zien waar je bij wil horen maar niet wie je bent
Iedereen noemt zich de laatste tijd snel skinhead of gabber alleen omdat het blijkbaar stoer is om ergens bij te horen en het commercieel wordt Maar zodra puntje bij paaltje komt krabbelen ze trg omdat ze niet weten waar over ze het hebben of inhoud |
| Dionniet aangemeld | donderdag 7 juni 2007 @ 16:47antwoorden ik vind dat er niets mis is met mvluchtelingen die hier komen woneen ik snap niet waarom je hier wel tegen zou moeten zijn. De mensen van extreem rechts zouden er eens bij moeten nadenken hoe het zou zijn als je huis werd afgebrand en je ieder moment vermoord zou kunnen worden en je zou naar een land kunnen vertrekken waar gewoon vrede en goed welzijn is. wat is hier nou zo erg aan of(waar zijn jullie zo bang voor? |
| monaniet aangemeld | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:13antwoorden als je zo bent moet je dat toch gewoon kunnen laten zien en al dat gezeur dat het niet kan of niet mag boeit mij niet gelukkig hebben we bij onze school geen dresscode want dan had de halfe school meeer dan aleen pech |
| monaniet aangemeld | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:17antwoorden mare ware luisteren jullie naar dan,
ik naar angerfist,dj cammy ,gewoon hardcore,jumpstyle,eigelijk ales op dat gebied |
| gabber fore lifeniet aangemeld | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:21antwoorden jullie zijn niet goed wijs ga der gewoon voor dat heeft hitler ook gedaan orr!!
en laat ale mense gewoon kletse |
| monaniet aangemeld | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:23antwoorden daar ben ik het nou helemaal mee een |
| gabber fore lifeniet aangemeld | zaterdag 9 juni 2007 @ 11:23antwoorden teminste 1 die dat vindt |
| hardcore bitchniet aangemeld | zondag 10 juni 2007 @ 15:10antwoorden mensen moeten gewoon niejt zo zeiken je moet toch zelf weten wat je wilt dragen |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.