Wist je dat... Marije nog nooit naar de wc is geweest?

Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?

AuteurWaar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
trojan skinheadniet aangemeld
dinsdag 6 maart 2007 @ 20:57antwoorden
skinheads is een zeer uitlopende groepeering, van links naar rechts.
de eerste skinheads waren gewoon keihard zwart, en van jamaicaanse afkomst.
rascisme hat er tot 1970 niks mee te maken
met de term "if the kids are united''

oi!
Basniet aangemeld
woensdag 7 maart 2007 @ 01:42antwoorden
pfff wat een trieste mensen heb je toch op de wereld zeg, je bent beetje tegestrijdig, je bent een nationalist...? voor Duitsland en Engeland dan waarschijnlijk want volgens mij is blood engels en erhre duits (wat je dus ook nog verkeerd schrijft). en aangezien dat dit een vrij land is,... je bent echt een persoon met het iq van een baksteen aangezien het niet eens tot je doordringt dat er ook goede buitenlanders zijn, meer dan genoeg eigenlijk, dus bij deze: HOUZEE
De_Kanarie wannabe
woensdag 7 maart 2007 @ 14:17antwoorden
Weet je dat Lonsdale eigelijk een engels boksmerk is? Het werd voornamelijk veel gedragen door mensen met een donkere huidskleur. Raar, maar waar!

http://www.myspace.com/noahanus

Buuze aangemeld
woensdag 7 maart 2007 @ 16:32antwoorden
@ Noey (nieuwe naam): ..Mohammed Ali.

Blut und Ehre is volgensmij van oorsprong Nederlands, en geraleerd aan het Duits-Nationalisme en het Facisme. maar idd; je mag zeggen wat je wilt. zolang het te onderbouwen is, lijkt me. ik ben het trouwens niet met je standpunten eens, ben wel rechts maar zeker niet extreem rechts of iets dergelijks, al luister ik als ik er zin in heb naar hardcore of hardcore gerelateerde muziek, en hardcorpunk. ik draag geen londsdale omdat ik het geen leuke kleren vind, vond ik ze wel leuk dan had ik ze gewoon gedragen ook. ieder zijn stijl, en stijl en mening zijn verschillende dingen.

Make it count.

De_Kanarie wannabe
woensdag 7 maart 2007 @ 16:56antwoorden
dankjewel voor deze mooie nieuwe naam! ik voel me zeer vereerd... inderdaad, Muhammed Ali was er een van ja. maar er waren er nog meer! ik kan alleen even niet op de namen komen (shame on me...)

http://www.myspace.com/noahanus

larsniet aangemeld
zondag 11 maart 2007 @ 13:02antwoorden
het verhaal om lonsdale is zelfs dat de engelse jongeren in die tijd geen andere sportschool konden vinden waar ze toegelaten werden en deze sportschool genaamd lonsdale gaf hun wel de mogelijkheid om te sporten
Skinheadniet aangemeld
vrijdag 16 maart 2007 @ 05:45antwoorden
Dat de skinheads als rechts extreem worden bestemped is vooral te "danken"aan de linkse media. Op elke subcultuur waar ze geen vat op kunnen krijgen proberen ze rechts extreem labeltje te plakken. Eerst de skinheds toen de gabbers en daarna de londale jongeren. Afwachten wie de volgende rechts extreme groep wordt., ze zullen er zeker weer een vinden.
Bassie_Adriaan aangemeld
dinsdag 27 maart 2007 @ 07:26antwoorden
Beste Skinhead, in de jaren 70 was de media Links of Rechts. Mijn persoonlijke mening is dat de huidige media gewoon media is, gericht op het brengen van nieuws en ellende naar onze woonkamer iedere dag. Ik denk dat binnen de eigen skinhead cultuur ook eens gekeken moet worden, welke richting men op wilt. Er zijn groepen skinheads die zich graag met extreem rechts en nazisme associÎren, dit is een feit en niet de schuld van een linkse media!
Rotte appels binnen een groep kunnen het verpesten voor de totale groep. Aan jullie is het een andere kant te laten zien aan de media. Ook aan jullie is het om juist te laten zien, wij zijn niet hitler erende nationalisten.

Groetjes,
Tim Traas

'Ich habe es nicht gewusst'

Hardcore Zaandamniet aangemeld
dinsdag 3 april 2007 @ 19:11antwoorden
een moslim met een mening is geloofovertuiging,
een NEDERLANDER met een mening is een racist!
het is waar, maar het klopt niet!!!!!
lisaniet aangemeld
dinsdag 3 april 2007 @ 19:55antwoorden
Huh? dus als je als NLer een mening hebt ben je automatisch een racist
gangstaniet aangemeld
donderdag 5 april 2007 @ 15:23antwoorden
fuck alle rasisten man
Bassie_Adriaan aangemeld
donderdag 5 april 2007 @ 17:08antwoorden
Nationalistische gedachtegoed is niet verkeerd! Een mening hebben mag altijd, niemand kan je dat ooit verbieden. Maar je gaat over de grens als je deze mening wil doordrukken, ten kosten van bevolkingsgroepen. Dit geld niet alleen voor moslims, ook voor Nederlanders. Je kunt niet de grenzen sluiten, je kunt niet alle buitenlanders het land uit gooien en dat is gewoon een simpel feit. Mensen die stelling ontkennen dat de holocaust nooit heeft bestaan (Nederlander of moslim) die gaan over die grens. En die mensen verpesten het voor de rest van de mensen, op heel de aarde trouwen. Het beperkt zich niet tot de vierkante meters dat wij Nederland noemen.

hardcore zelandniet aangemeld
dinsdag 10 april 2007 @ 14:08antwoorden
lisa ik ken je niet maar jou mag ik wel. en gangser wij zorgen voor ons land
Gabberlimburgniet aangemeld
dinsdag 17 april 2007 @ 21:09antwoorden
het komt omdat de linkse partijen ons in een hoekje duwen en beginnen te zeggen dat wij extremistische rechtse zijn voor sommige van ons geld dat ook maar toch niet voor iedereen .
ik zelf draag lonsdale iedereen zijn eigenstijl toch ze zeggen wel dat lonsdaler`s allemaal Hitler volgers zijn en dat we zwart haten dat is niet waar .
dus als Lonsdale Allochtone haat is wat is Karl Kani Dan ..?
ikniet aangemeld
woensdag 25 april 2007 @ 15:05antwoorden
hahahhahahahahahhahah
love hardcoreniet aangemeld
woensdag 2 mei 2007 @ 12:30antwoorden
gabber = zelf een joods woord dus als je je zelf gabber noemt + nazi bent, is dat wel mooi dom

fuck alle racistenen, er zijn genoeg donkere dj's/producers

1 van de 2 oprichters van het label+feest Master of Hardcore = zelf zwart!

racistenen maken de scenen gewoon kapot!
TERROR HOOFDniet aangemeld
donderdag 3 mei 2007 @ 12:45antwoorden
dus met andere worden moslims enzo mogen wel hun mening uitroepen en normale nederlanders niet...NEE WANT DAN ZIJN WE GELIJK RACIST.
galaxyniet aangemeld
dinsdag 8 mei 2007 @ 16:31antwoorden
nazi's
mocroniet aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 18:54antwoorden
fuck racisten ze zyn gewoon jaloers dat zij kleren van de scapino dragen en elke marokkaan met air max loopt en marokkanen zijn gewoon over het algemeen knapper,sterker en kunnen veel beter voetballen dus als we met vooroordelen bezig zijn..
sona_11niet aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 19:52antwoorden
Eey ik ga zelf hardcore halen of skinhead zeeland boeie betekent tog nii dat je rascist bent das tog dom
sona_11niet aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 19:52antwoorden
mocro je hebt wel gelijk
sona_11niet aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 19:55antwoorden
sorry hoormaar soms zijn nederlanders so debiel. Alleen maar stoer doen en als buitenlanders gangsta doen meteen die nederlanders die smoel openenvan:Ja hor Noob
Wouter aangemeld
donderdag 10 mei 2007 @ 21:18antwoorden
pfft leer eens Nederlands mensen.. of typ engels ofzo.. maar dit is echt 3x niks..
Bassie_Adriaan aangemeld
vrijdag 11 mei 2007 @ 09:02antwoorden
Ik wil me even aansluiten bij wouter, als je een reactie instuurt. Zorg ook dat mensen het kunnen lezen en begrijpen. Deze reactie is op zich heel sympathiek bedoeld, maar er zit totaal geen inhoud in!

krijnniet aangemeld
vrijdag 11 mei 2007 @ 22:27antwoorden
wat is nou mis mee Lonsdale
ik vind er niks mis mee hoor dat die marokaanen die dat fout vinden da moeten ze zelf weten als ze het niet mee eens is dan moeten ze gewoon oprotten

Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.