Wist je dat... nieuwe leden altijd welkom zijn?

Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?

AuteurWaar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
0iniet aangemeld
woensdag 19 april 2006 @ 23:44antwoorden
skinheads staan voor bier niet voor extreem rechts of rascistish
jeppeniet aangemeld
zondag 23 april 2006 @ 18:21antwoorden
nog iet gevonne: skins me zwarte veters, da er natschijnt anarchistische
Bassie_Adriaan aangemeld
maandag 24 april 2006 @ 00:15antwoorden
hahaha staan voor bier? dat is een nieuwe! misschien moeten we dar ook eens onderzoek naar doen. .

'Ich habe es nicht gewusst'

gabberniet aangemeld
maandag 24 april 2006 @ 22:33antwoorden
ze moeten niet zijken ieder zijn ijgen mening
Terreurr_Barbieniet aangemeld
zaterdag 29 april 2006 @ 00:25antwoorden
iedereen heeft zn eigen mening erover. Over vooroordelen gesproken....
Banaanniet aangemeld
woensdag 3 mei 2006 @ 22:08antwoorden
ik laS op www.bloedlink.nl dat rode veters tegen hartinfarcten waren fosow
esmeraldaniet aangemeld
zondag 7 mei 2006 @ 16:30antwoorden
ik vind da je gewoon lonsdale mag dragen het is dan tochje eigen mening ik vind niej da je tegen iemand mag zeggen bijvoorbelld van jij draagt lonsdale dusj ij bent rasistisch misschien vind diegene da alleen maar mooie kleding n wil die et daarom drage da moe hij toch wete ik vind da haar trouwens ook wel gaaf
Marconiet aangemeld
woensdag 10 mei 2006 @ 14:43antwoorden
Waarom schrijft men hier niet gewoon Nederlands in zijn/haar reacties?
Bassie_Adriaan aangemeld
woensdag 10 mei 2006 @ 15:41antwoorden
Geen idee! Sommige mensen vinden het leuk om semi-nederlandse berichten te sturen. Inderdaad als je Lonsdale draagt word je al snel bestempelt tot racist. Dat komt omdat een klein groepje, zorgen voor een slechte naam.

alchtoonniet aangemeld
donderdag 11 mei 2006 @ 21:51antwoorden
jaah ik ken die skinheads wel!!
er wonen er 3 bij mij in de wijk
en se sijn egt wel racisties
ze hebben een kleine jongentje geslagen die bruin ws
is tog dom alleen voor huidskleur egt kk levenlooss.
als ik die jongen ws zal ik alle buiten landers op hun af sturen!!!
en laten zien wat het is om somaar te komen klappen!!! tfoe
nou dt moest eruit
Nikii aangemeld
zaterdag 13 mei 2006 @ 14:39antwoorden
@ alchtoon ==> jij hebt duidelijk niks van deze tekst geleerd
skin boyniet aangemeld
zaterdag 13 mei 2006 @ 17:38antwoorden
Het is niet toegestaan scheldwoorden en bedreigingen hier op de website te plaatsen. Schrijf een normaal bericht.

@ kk alhtoon ==> tief jij maar lkkr op naar je eigen kk land vieze tiring hond als je zo stoer ben zeg dan je naam en waar je woont dan komen we ff langs om te praten vieze buitelandse lul liever niet werken he tiring apen oja ik ben wel iemand die ze naam zeg ik ben patrick meyer en jij straks dood vlees
Nikii aangemeld
zondag 14 mei 2006 @ 17:55antwoorden
en leer jij maar eens normaal typen
Oi! Skinheadniet aangemeld
zondag 9 juli 2006 @ 13:48antwoorden
Jah ik ben zelf een a-politieke skin niet links en niet rechts
De meeste van men skin mate zijn ook a-politiek
Er zijn natuurlijk ook rechtse skins maar die zijn trouwens in de minderheid de meeste zijn a-politiek

Cheers !
Hardcore Hollandniet aangemeld
zondag 16 juli 2006 @ 14:16antwoorden
ik ben racist maarja ik ga ook om met negers en dat soort maar ben racisties tegen de buitelanders die juist de regels aan de laars lappen. door het zelf af en toe ook maarja als je als een vreemde in iemands huis komt op bezoek trap je hem toch ook niet in elkaar omdat ie racist is ofzo .-.-
ieder heeft zo zijn meningen als je er niet mee eens ben ga dan weg.

niet iedereen is op iedere buitelander racistisch....
ben mischien jong maarja ik denk zelf zo over xD
kevveniet aangemeld
zondag 16 juli 2006 @ 17:31antwoorden
scott is de jas van de skinheads want er lope er nog veel rond zo
kevveniet aangemeld
zondag 16 juli 2006 @ 17:32antwoorden
skinheads zijn miss racist ma da komt omdat ni elke alochtoon zich aanpast aan de wetgeving en iedereen is gelijk voor de wet en niemand meer
Bassie_Adriaan aangemeld
maandag 17 juli 2006 @ 16:07antwoorden
Er zijn ook Nederlanders die zich niet aanpassen aan de Nederlandse wetgeving! Iedereen is inderdaad gelijk, staat niet boven de wet. Maar zowel autotoon als allochtoon proberen het. We kunnen allemaal wel vingertje wijzen naar mensen van niet Nederlandse afkomst, maar er zijn tot heden ten dagen ook genoeg Nederlanders die in de bak zitten etc wegens het niet houden aan de wet.

Oi fanaatniet aangemeld
maandag 18 september 2006 @ 19:52antwoorden
Misshien moet je voor het ware verhaal over skinheads, gabbers en lonsdale eens gaan kijken op www.lonsdalenews.nl
Kevinniet aangemeld
zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:42antwoorden
achja die allochtonen stellen zich wel snel aan een MOH vest aan hebben en je bent gelijk 100% rascist.. Maar ik heb zelf ook van die kleren.. eigenlijk alleen maar Lonsdale en Hardcore.. Nike air.. Rood wit blauwe veters Bomberjack aan... Beetje breed erbij lopen en ze houden hun bek wel
brave marokkaanniet aangemeld
zondag 8 oktober 2006 @ 21:33antwoorden
ik ben ook marokkaan en ik heb nix tegen racisten, en probeer me zoveel mogelijk aan de regels te houden, maar zie ook veel blanke die zich niet aan de regels houden, maar ook veel bruine of zwarte, het probleem ligt bij de mensen zelf, versta niet dat je daarom racist moet worden, misschien op een rustige manier proberen te verwoorden,

ik was 11 jaar en ging met een vriend naar een park, plots komt er een skinhead af en hij pakt me bij de kraag en duwt me tegen een boom, ik viel bijna flauw en had geen zuurstof meer, net op tijd liet hij me los en begon hij met een hele uitleg over amerika en zo...dan zeggen ze dat bruine mensen beginnen met geweld
Helenaniet aangemeld
zondag 22 oktober 2006 @ 00:11antwoorden
ik heb een vraagje
ik zou heel graag weten tegen wa de nazi's nu echt zijn
zijn ze tegen vreemdelingen int algemeen , of tegen donkere mensen?
vb vind een neonazi belg het erger als er een turk naast hem komt wonen of een rus
gabberke cdmniet aangemeld
woensdag 1 november 2006 @ 16:05antwoorden
skinheads zijn wel degelijk voor een groot deel racist
gabberke cdmniet aangemeld
woensdag 1 november 2006 @ 16:07antwoorden

Helena schreef op 22 oktober 2006 @ 00:11
ik heb een vraagje
ik zou heel graag weten tegen wa de nazi's nu echt zijn
zijn ze tegen vreemdelingen int algemeen , of tegen donkere mensen?
vb vind een neonazi belg het erger als er een turk naast hem komt wonen of een rus

Een echte racist zal het het ergste vinden dat er een bruine naast hem komt wonen of zelfs iets zegt maar ja nen turk is al bijna even erg ik weet het uit eigen ervaring kijk maar naar den naam
blood und erhreniet aangemeld
woensdag 20 december 2006 @ 14:35antwoorden
ja ik ben skinhead een exstreeme rechtse . nederland is een vrij land je mag zegen wat je wilt . ik ben er juist trots op om NATIONALIST te zijn . en ja ik mag zeggen HOUZEE

Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.