Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| OiSkinniet aangemeld | zondag 28 juni 2009 @ 02:03antwoorden Paar goeie reacties..ook een paar mindere helaas. Maar ja, mensen die niet voor zichzelf kunnen denken blijf je nu eenmaal hebben.
Geen enkel mens is beter dan de andere, als denken sommige mensen van zichzelf dat ze beter zijn. Vraag me eigenlijk af waarom... En ik wordt ziek van al die mensen die roepen skinhead te zijn, en ondertussen de extreem-rechste stroming promoten. Ga eerst de geschiedenis lezen voordat je dat soort dingen gaat roepen. Maar ik ben bang dat dit een eindeloze strijd en discussie is. |
| gabberniet aangemeld | vrijdag 10 juli 2009 @ 12:25antwoorden hardcore is niej rasistisc kneusjes HC for live bitch . HC in bloed en nieren |
| OiSkinniet aangemeld | dinsdag 21 juli 2009 @ 09:44antwoorden Zucht...wanneer leren sommige mensen het nu eens. Moet ik nu echt weer het aloude praatje gaan houden van iedereen is gelijk? Denk toch eens na! Rassenvermenging? Hou toch op! Minderen? Ga weg!
Dat soort reacties kan ik me dus echt pissig om maken, Christbasher88. Iedereen is vrij om z'n mening te geven, maar er bestaan geen mindere of betere mensen. Maar ik ben wel benieuwd naar de onderstaving van jouw mening. (Lees: argumenten). Die zou ik graag eens lezen hier. |
| ikke deKniet aangemeld | dinsdag 22 september 2009 @ 18:51antwoorden hey mense weral saai he op school zoals altijd: |
| Ughniet aangemeld | donderdag 8 oktober 2009 @ 13:21antwoorden Waarom snap je me niet? |
| zuipschuitjeniet aangemeld | donderdag 8 oktober 2009 @ 13:32antwoorden hihihihihih |
| zeg k nieniet aangemeld | woensdag 14 oktober 2009 @ 11:37antwoorden hoe zijn de skinheads ontstaan |
| zeg k nieniet aangemeld | zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:26antwoorden dank je
maar hoe zein ze eruit? en weet je mss ook een goede site |
| appie het grote 18 jniet aangemeld | vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:37antwoorden Ik Appie (niet mijn echte naam) ben zwart van huidskleur en orthodox Joods.
Naar mijn mening zijn jullie erg kortzichtig en beoordelen jullie boeken op de kaft. Ik vind dit enorm spijtig. ik kon het niet laten om toch maar even wat feiten op tafel te schuiven, in andere woorden tijd voor geschiedenis les 1441 - 1863 : begin en einde van de zogenaamde "Gouden eeuw". dit was de tijd dat de slavernij hoogtij vierde en Nederland kolonies had bij de vleet ! Ja, de Gouden-eeuw was niet alleen handel van pepertjes en andere specerijen vanuit Indonesiƫ. Het was de handel in slaven. Sommige van deze ongelukkigen werden aan het werk gezet op plantages in Indonesiƫ om boven genoemde specerijen te plukken. Dat vrouwen EN kinderen verkracht werden op beestachtige wijze was niets ongewoons in deze tijd van welvaart en rijkdom. dus ja, Nederlanders zijn niet echt dol op werken als je dat zo ziet .: Tsja die hoofddoeken zijn wel erg on-Hollands zou je zegen. en die boerka vrouwen worden onderdrukt bla bla bla bla. Time for history al sinds heugenis droeg een beetje beschaafd individu (vrouw) een hoofddoek op haar hoofd ! BULSHIT zou je zegen, niet dus want wat in Zeeland en Mokum nu niets meer is dan een traditie was vroeger de standaard. Ik praat hier over de Zeeuwse "kap" lees hoofddoek. Deze waren er in verschillende maten en vormen. De boerka is in feite niets anders dan een habijt. Nonen droegen om precies de zelfde reden als moslima's. Volgens mij heb ik mijn punt duidelijk gemaakt. Ik wens jullie alemaal veel lees plezier !! vriendelijke groet, Appie PS: het land word niet verneukt, dat vrouwen stem gerechtigd zijn en een eigen mening mogen hebben komt echt niet door de "alom geliefde" nazi's maar door de mensen die daar hard voor hebben gevochten die "lijpe mocros"en "gangsta's " zij het zelfde als wat breezahs zijn in de Nederlandse samenleving, achterlijke meelopers. |
| aapjeniet aangemeld | zondag 25 oktober 2009 @ 15:45antwoorden Appie is afgeleid van abraham , vader abraham om precies te zijn.
Verder heb ik een part time baan in de beveiliging zodoende komt het wel eens voor dat ik vrij ben in de ochtend/middag. Aapje vind ik eigenlijk wel een heel goede naam. Gezien het feit dat mijn beheersing van de Nederlandse taal veel groter is dan het zielige gezeik wat jullie hier neerzetten. Ik neem aan dat jullie slag mensen niet religieus is ? Volgens de wetenschapper en psycholoog Charles Darwin stamt de mens af van de aap, maakt dat van jullie dan ook geen apen ? geen zorgen hoor, ik zal het simpel houden dan kan skin otto het ook bijhouden. als je baantjes worden "ingepikt" door turken apen en joden, dan kan ik je verzekeren dat het niets heeft te maken met goedkopere werkkrachten maar met de slechte kwaliteit dat jullie je werk afleveren hoe ik dit zo zeker weet ? ooit wel eens van CAO gehoord ? waarschijnlijk niet he, dat is een contract dat je ondertekend als je een baan krijgt, waarin de voorwaarden van het werk staat en je rechten en hoeveel je verdiend. iedereen krijgt het minimum loon voor de verrichte arbeid die word verricht. in andere woorden; en aap of turk verdient even veel als een Nederlander. als jij of een van je stoere skin hoofdjes word ontslagen dat komt het simpel weg omdat ze niet capabel zijn de arbeid te verrichten en een aap het beter kan. Ooh enne skin girl een krantenwijk woord over het algemeen gezien als slechts een bijbaan niets meer niets minder. maar ik moet het je nageven, erg knap hoor dat jij een baan weet te bemachtigen met die slechte speling van jou tsja ik hoop van harte dat ik mijn punt duidelijk heb gemaakt en ik hoop dat jullie ooit zullen zien dat deze zielige vorm van vreemdelingen haat nergens op berust dan ziekelijke jaloezie. ik wens julie nog een pretige zondag , en denk voortaan na voordat je onzin kraamt over dingen waar je geen verstand van hebt. aapje |
| loniet aangemeld | maandag 16 november 2009 @ 19:08antwoorden gbbbbbbbb |
| OdalWarriorniet aangemeld | donderdag 26 november 2009 @ 11:52antwoorden jaja Let's all be friends zeker ? woehahahaha NEVER ! |
| ian stuart donaldsonniet aangemeld | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:18antwoorden skinhead for life zo moet dat zijn nu en altijd |
| ian stuart donaldsonniet aangemeld | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:20antwoorden lang leve de skins |
| WHITE PRIDEniet aangemeld | maandag 22 februari 2010 @ 17:17antwoorden Blijkbaar is de MONORATOR ook zo links als de pest!! tja de waarheid is hard! misschien is er nog een plaatsje vrij in apenheul |
| Big Brotherniet aangemeld | woensdag 24 februari 2010 @ 14:53antwoorden Zeg, 'WHITE PRIDE' 'Hot Girl' 'Skin Girl 1488' of hoe je je verder ook wil noemen. Ga met jezelf spelen en laat deze site met rust. Wij kunnen er ook niets aan doen dat je vroeger werd gepest. Dat je vader met je kinderwagen door de poep heeft gereden en je Barbie geeft afgepakt. Ga je huiswerk doen. Komt er misschien nog iets van je terecht.
Of zal ik ook je adres in Naarden op de site zetten? |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.