Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch?
| Auteur | Waar komen skinheads vandaan en zijn ze racistisch? |
| mrmadnessniet aangemeld | zondag 8 februari 2009 @ 20:39antwoorden ga eerst maar eens zoeken in de geschiedenis en als je binnen dit onderwerp een stuk vind waarin word gezegt dat het ook maar iets met marrokko te maken heeft wil ik dit graag horen
(ze ziet wel het verschil tussen links en rechts denkende mensen als het gaat over dit onderwerp) het is grappig om over de geschiedenis van mijn favoriete muziek(SKA (de muziek wereld proberen nu ook rock en hiphop samen te voegen dit is grappig want als je de muziek geschiedenis bekijkt stammen hiphop en rock & roll van de soul, bleus en r&b muziek af gelukkig heeft deze geschiedenis plaatsgevonden ik kan zo genieten van de skank/oi/rude/en stieken soms van gabber muziek maar dat heb ik zogenaamd net niet opgeschreven (kut herrie) |
| dutchgirlniet aangemeld | woensdag 11 februari 2009 @ 14:10antwoorden Ik vind het wel grappig om te lezen hoe sommige mensen zo hatelijk praten over een skinhead, en dat nog wel omdat ze volgens jou buitenlanders haten? Misschien moet je dan even bij jezelf nagaan hoe het bij jou zit? |
| OiSkinniet aangemeld | donderdag 12 februari 2009 @ 08:55antwoorden Mee eens mrmadness, volgens mij had Marokko er weinig mee te maken.
En als je van Ska houdt: luister eens naar Laurel Aitken, is op youtube te vinden. Dat was nog eens ska!! Met R&B muziek bedoel je hopelijk niet die troep die ze tegenwoordig als muziek uitbrengen maar de oude rythm&blues?? Dat was echt te gek!! En even tussen ons: af en toe is gabber heerlijk om naar te luisteren en gewoon ff helemaal los te gaan!! |
| mieniet aangemeld | vrijdag 13 februari 2009 @ 16:31antwoorden Hihi,domme idioten. Misschien een idee om de tekst te lezen |
| ELLIIIZZAAniet aangemeld | zaterdag 14 februari 2009 @ 16:01antwoorden BOEIIENDE DINGEN |
| hardcore unitedniet aangemeld | woensdag 25 februari 2009 @ 14:10antwoorden skin voor life |
| mocroniet aangemeld | woensdag 25 februari 2009 @ 14:11antwoorden jullie zijn allemaal niet goed alles tegen hardcore |
| mocro is gayniet aangemeld | dinsdag 3 maart 2009 @ 10:23antwoorden ik ben gay en jullie zijn allemaal niet goed alles tegen hardcore |
| Boeit nii nzuaniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 13:31antwoorden SKINHEADS ! |
| Je mamaaniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 13:33antwoorden Juaa lekker boeie ;P
Everyone iss the same dude's |
| Edwardloverrniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 13:34antwoorden ;D ^^ |
| Bambiiforlifeniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 13:36antwoorden Tecktonik is tha best shiit of all ! |
| Rosalieeniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 13:36antwoorden Yoooww losaaas |
| TecktOgiirlsniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 14:01antwoorden wiiiihh ! doodlache di site nzua ^
waa boeeit ons daa nuu ;P ? : |
| Neleniet aangemeld | donderdag 5 maart 2009 @ 14:01antwoorden : Genoeg nu |
| ganjamanniet aangemeld | donderdag 12 maart 2009 @ 13:03antwoorden weetje lonsdale is niks met racisten te maken waarom droeg mohamed ali het dan
en hoe zit het met gabbers en skinhaeds die weed roken weed is tog een "neger" drugs volgens mij zijn de echte skinhaeds uitgestorven enja gabbers zijn geen racisten zijn het wel wanabees |
| Skinheadniet aangemeld | woensdag 18 maart 2009 @ 20:43antwoorden Jammer dat ''Gabbers'' (Boneheads) de echte Skinheads belachelijk maken door met de zelfde kleding te gaan lopen. Draag lekker je trainingspak stelletje wankers! Skinheads Against Racial Prejudice! |
| maraniet aangemeld | vrijdag 20 maart 2009 @ 16:39antwoorden zowel londsdale als ook skinheads zijn niet rechts... t is maybe beter als je goede informatie opzoekt en niet dit... |
| maraniet aangemeld | vrijdag 20 maart 2009 @ 16:40antwoorden (Boneheads) = nazie hoof... en geen gabber hoor xD |
| skinniet aangemeld | dinsdag 24 maart 2009 @ 19:36antwoorden het is ge woon te erg vor worden wij alles skinheads worden ge woon belach lijk ge maakt dor die gabbers die lonsdale dragen fretpery enz |
| OiSkinniet aangemeld | woensdag 25 maart 2009 @ 22:35antwoorden Mee eens!!
Skinheads waren gewoon skinheads, totdat onze stijl en cultuur afgepakt en verkracht werd... |
| mohamedniet aangemeld | maandag 6 april 2009 @ 01:38antwoorden
lonsdale goeie merk toen ik bokste kochte ik ook lonsdale bandages en lonsdale schoenen zijn ook mooi |
| koenniet aangemeld | maandag 6 april 2009 @ 01:40antwoorden
tja de skinheads in de 70s waren er ook zwarten bij |
| jayniet aangemeld | maandag 6 april 2009 @ 01:47antwoorden
onsdale is een doodgewone boksmerk het heeft nix met skinhead te maken mohamed ali en mike tyson en rocky merciano maakten deze merk populair en ze zijn ook zwart van huidskleur ik kom met iedereen overeen van licht tot donker maakt ni uit zo lang niemand me lastig valt |
| OiSkinniet aangemeld | woensdag 27 mei 2009 @ 11:29antwoorden Tja...en dat zijn precies de uitspraken die alles weer voor de hele scene verzieken.
Dus niks met je eigen volk eerst, samen kan het ook...en beter! Dus ik zeg: met z'n allen tegen neo's! |
|
Dit topic is gesloten. Hier kunnen geen berichten meer worden geplaatst.